News Flash:

BRD a stopat o tentativa de furt de date

10 Mai 2008
1411 Vizualizari | 0 Comentarii
Clientii BRD - Groupe Societe Generale au fost vizati astazi (ieri - n.r.) de o incercare de frauda prin intermediul Internetului. Mesajul e-mail, transmis in mod aparent din partea bancii si destinat atat clientilor, cat si non-clientilor, era realizat in asa fel incat sa poata trece drept o solicitare legitima a bancii, transmite Mediafax.

El era intitulat "Felicitari! Ati fost ales pentru a lua parte la primul nostru sondaj online" si incerca, sub forma unui chestionar, sa ii convinga pe clienti sa furnizeze informatii precum numarul cardului si codul PIN. Aceste informatii erau solicitate sub motivul platii unei sume de bani drept recompensa pentru completarea asa-zisului sondaj. BRD - Groupe Groupe Societe Generale isi informeaza clientii ca nu desfasoara nici un sondaj si le reaminteste ca nu solicita, in nici o imprejurare, informatii confidentiale prin e-mail (user/parola, numar de card, data expirarii acestuia, codul PIN). Aceste solicitari reprezinta tentative de furt de date personale/bancare si nu trebuie sa li se dea curs in nici o situatie. Sistemul de monitorizare al BRD a detectat si raportat imediat tentativa de phishing, site-ul fiind inchis. Tentativa de phishing nu s-a soldat cu pagube. Banca a luat masurile de informare a clientilor - atat prin site-ul Internet, cat si prin call-center-ul bancii - platforma Vocalis.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

numarul cardului codul pin platforma vocalis
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1188 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014804 (s)