News Flash:

Bunurile virtuale: cum se fac milioane de dolari din nimic

16 Septembrie 2010
699 Vizualizari | 0 Comentarii
Intrigate de dorinta oamenilor de a cumpara cu bani adevarati bunuri care nu exista, marile companii au inceput sa testeze metode de a-si creste brand awareness-ul si de a vinde mai multe produse reale, prin crearea propriilor obiecte virtuale.

Producatorul auto Volvo, retailerul de imbracaminte H&M si MTV Networks sunt printre primele companii care au intrat pe piata bunurilor virtuale intalnite de obicei pe retelele de socializare online si in aplicatiile de smartphone-uri, potrivit New York Times.

Pana in momentul de fata, baza pietei de bunuri virtuale s-a constituit din micro-achizitii. Consumatorii platesc intre 1 si 3 dolari pentru obiecte din Farmville sau Mafia Wars, ambele jocuri dezvoltate de compania de social-gaming Zynga, pentru a-si depasi concurentii din joc.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1393 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017502 (s)

loading...