News Flash:

Call Center pentru cetatenii nemultumiti de siguranta alimentelor

6 Iunie 2009
624 Vizualizari | 0 Comentarii
Afisat: 11.43

Presedintele Autoritatea Nationala de Sanatate Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, Marian Zlotea, a dispus infiintarea la sediul institutiei a unui "Call Center" care sa preia sesizarile si reclamatiile cetatenilor privind siguranta alimentelor. "Am constatat in ultima perioada deficiente si intarzieri in solutionarea sesizarilor sau a reclamatiilor primite din partea cetatenilor. Trebuie sa dovedim oamenilor ca activitatea noastra este in interesul lor si aceasta nu este doar la nivel declarativ. De aceea am decis infiintarea acestui dispecerat, pentru o reactie cat mai rapida si mai eficienta din partea noastra si o mai buna protectie a sanatatii cetatenilor" a declarat Marian Zlotea, presedintele ANSVSA. Infiintat prin ordin al presedintelui ANSVSA, acest serviciu telefonic "Call Center" va functiona in regim de permanenta, 24 din 24 de ore. Linia telefonica 0800 826 787, dedicata primirii sesizarilor si reclamatiilor din partea cetatenilor, poate fi apelata si din reteaua de telefonie mobila.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3161 (s) | 22 queries | Mysql time :0.195632 (s)