News Flash:

Campanie de responsabilizare a electoratului

19 Martie 2009
740 Vizualizari | 1 Comentarii
Parlamentul European a lansat o campanie cu un mesaj unitar pentru a starni interesul celor 375 milioane de alegatori europeni in perspectiva alegerilor eurolegislative din iunie, relateaza publicatia electronica EUObserver. Sub sloganul "Alegeri europene - este alegerea ta", campania include afisarea de postere, difuzarea de spoturi radio si televizate, organizarea de seminarii si reclame pe site-uri de socializare precum MySpace si Facebook. Costul total al campaniei este de 18 milioane Euro. De asemenea, in orase din Irlanda, Marea Britanie, Bulgaria, Germania, Spania si Portugalia vor fi montate cabine publice de inregistrare unde cetatenii pot spune ce cred despre Uniunea Europeana. In aceleasi tari vor exista reclame stradale in cadrul aceleiasi campanii. Aceasta campanie se va axa pe zece teme, de tipul protectia consumatorului, securitate sau energie. Fiecare stat membru va alege patru teme din cele zece pentru campania electorala dinaintea scrutinului europarlamentar din iunie.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

Elena  | #61970
E greu sa se responsabilizeze electoratul ,atita vreme cit cei aflati in virful piramidei nu da semnalul corect.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1825 (s) | 22 queries | Mysql time :0.023381 (s)