News Flash:

Campanie regionala HIV/SIDA

4 Iunie 2007
1052 Vizualizari | 0 Comentarii
Mihaela Munteanu
• Scopul campaniei "O comunitate informata - o comunitate implicata" este de a informa populatia, in special publicul tinta, despre riscurile majore ale infectarii cu virusul HIV


O noua campanie despre HIV/SIDA va prinde viata incepand de astazi. Este vorba de campania "O comunitate informata, o comunitate implicata", pe care Fundatia Alaturi de Voi o lanseaza astazi, intr-un cadru oficial, la ora 11.00, la Centrul Ecumenic Iasi. Proiectul este finantat prin Programul Phare de catre Uniunea Europeana cu suma de 90.790 Euro si co-finantat de catre Fundatia Alaturi de Voi (ADV) care a alocat 10.088 Euro. Spre deosebire de celelalte campanii sustinute de ADV, campanii axate pe informarea despre HIV/SIDA la nivel judetean, aceasta campanie va cuprinde toate judetele Moldovei, stiut fiind ca in multe judete nici nu exista vreo fundatie care sa fi promovat o astfel de campanie. Pentru coordonatorul campaniei "O comunitate informata, o comunitate implicata", Mihaela Munteanu, acest proiect de anvergura ce va cuprinde cele 8 judete ale Moldovei, proiect cu un buget de 100.878 Euro, constituie un prilej de informare cu un impact mult mai mare referitor la problemele legate de HIV/SIDA, atat de ordin informativ, cat si actional.

"Vom derula aceasta campanie regionala sub egida campaniei nationale "Deschide-ti inima, sunt la fel ca tine!", pentru a mari efectul, interesul nostru fiind mai mult legat de impactul asupra publicului tinta, decat de imaginea organizatiei. Dorim sa oferim repere si un spatiu de dialog pe o problema de mare importanta pentru sanatatea societatii, pentru generatiile actuale, precum si pentru cele viitoare", a declarat Mihaela Munteanu, coordonatorul campaniei "O comunitate informata, o comunitate implicata". La sfarsitul saptamanii trecute s-a incheiat Targul National de Proiecte, targ ce a fost sustinut pe tema Responsabilitate Sociala Corporatista (CSR) si organizat de catre ADV si InfoGraphic Center. Dupa cele doua zile cat a tinut targul, concluziile la care s-au ajuns au vizat faptul ca mediul de afaceri parcurge primii pasi in initierea unor proiecte de responsabilitate sociala corporatista, dar si in elaborarea unor proiecte comune cu ONG-urile. Cu toate acestea, targul a avut succes tocmai in incurajarea unei astfel de colaborari, intre firme si organizatiile neguvernamentale.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1364 (s) | 24 queries | Mysql time :0.018097 (s)

loading...