News Flash:

Campanii agresive ale unor administratori de pensii private

10 Decembrie 2007
1496 Vizualizari | 1 Comentarii
Campanii agresive ale unor administratori de pensii private
• Pentru ca intra pe ultima suta de metri, administratorii de pensii private obligatorii au iesit pe piata cu campanii publicitare din ce in ce mai agresive • Rezultatul acestora nu este insa cel scontat, pentru ca oamenii carora li se adreseaza campaniile raman neinformati • Mai mult, pentru o campanie de promovare care sa acopere un numar cat mai mare de posibili beneficiari, administratorii de fonduri de pensii private au trecut la strategii mai ample, dar de duzina


Pentru ca intra pe ultima suta de metri, administratorii de pensii private obligatorii au iesit pe piata cu campanii publicitare din ce in ce mai agresive. Desi Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a stabilit reguli stricte in promovarea fondurilor si societatilor de profil, cei mai multi administratori deruleaza campanii de promovare fara explicatii concrete si utile viitorilor beneficiari. Zilele trecute, in incinta Casei Judetene de Pensii Iasi, un agent de marketing de la Aviva insista cu vehementa sa le prezinte catorva persoane ofertele celei mai bune societati comerciale de administrare a fondurilor de pensii, dupa cum afirma acesta. Agentul isi prezenta nestingherit oferta, incercand sa explice persoanelor interesate ca Aviva are mai multe avantaje decat ceilalti administratori de fonduri de pensii. Asta in conditiile in care CSSPP a interzis comparatiile cu alte fonduri de pensii sau cu alti administratori, dar si formulari de genul "cea mai mare societate de administrare a fondurilor de pensii", "cea mai buna schema facultativa de pensii" sau "cel mai performant fond".

Agentii fondurilor de pensii ajung sa prezinte informatii cat mai putine, dar publicitare doar pentru a mai semna o adeziune. Rezultatul acestora nu este insa cel scontat, pentru ca oamenii carora li se adreseaza campaniile raman neinformati. "Pana acum am primit patru oferte. Un prieten de la ING, altul de la OTP Bank, o ruda de la Aviva si un coleg de serviciu de la Allianz Tiriac. Nici unul nu mi-a explicat concret care sunt avantajele, cu atat mai putin dezavantajele unei astfel de adeziuni. Nu m-am decis si nici nu pot lua o decizie buna pentru ca nimeni nu imi spune niste informatii clare si concise", a afirmat Valentina David, care lucreaza la o firma de confectii din Iasi. Mai mult, pentru o campanie de promovare care sa acopere un numar cat mai mare de posibili beneficiari, administratorii de fonduri de pensii private au trecut la strategii mai ample, dar de duzina. Zilele acestea, o masina cu reclama la BCR Fond de Pensii trambita prin tot orasul oferta bancii comerciale. Trecatorii intorceau instantaneu capul, curiosi daca se anunta un alt targ de cadouri sau poate sosirea circului in Iasi. Cei mai multi au ramas dezamagiti pentru ca, desi nu au ce pune pe masa de sarbatori, sunt asaltati saptamanal de catre o oferta a agentilor de marketing din domeniu sau zilnic de reclamele mai mult sau mai putin reusite la televizor si la radio.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

Mihai  | #25212
Am primit multe mutumiri de la Omniasig pentru ca i-am ales chipurile pe ei si am semnat actul de aderare .Curios e faptul ca nu am semnat nimic,deci e un abuz.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1490 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014380 (s)

loading...