News Flash:

Campaniile publicitare prin intermediul Internetului sunt eficiente

29 Octombrie 2001
1317 Vizualizari | 0 Comentarii
•80% dintre cei care navigheaza pe Internet urmaresc permanent reclamele on-line Publicitatea on-line ramane un canal eficient de marketing, in special pentru categoriile de produse usor transportabile, in pofida previziunilor pesimiste privind viitorul acestui mijloc de informare. Europenii considera ca promotiile realizate prin intermediul Internetului sunt extrem de pozitive, in special in cazul produselor alimentare, al bauturilor alcoolice si al produselor de ingrijire corporala. In jur de 64% din europeni sunt interesati de companiile de publicitate on-line pentru produsele de larg consum, iar circa 80% dintre cei care navigheaza pe Internet urmaresc permanent reclamele on-line. Dintre acestia circa 16% au si cumparat in ultimele noua luni, prin intermediul Internetului, produsele care faceau obiectul campaniilor publicitare, in timp ce 35% le-au achizitionat din magazinele obisnuite. 9% din europeni recunosc ca au realizat cel putin o achizitie on-line in urma unei reclame vazute pe Internet. Acest tip de publicitate a contribuit, de asemenea, la o mai buna recunoastere a diferitelor marci si a produselor in afara Internetului. De altfel, 46% din cei care au vizionat o reclama pe Internet au vizitat imediat si site-ul respectiv. Totusi, publicitatea televizata si cea tiparita in reviste si cotidiene a avut o mai mare contributie la intensificarea traficului pe Internet, in pofida avantajelor pe care le prezinta posibilitatea de a accesa o legatura directa pe Internet. Noua modalitate de prezentare a campaniilor publicitare s-a dovedit a fi eficienta pentru ca permite identificarea sistemului de valori si stilul de viata al consumatorilor. De altfel, modalitatile de atragere a publicului sunt similare cu cele utilizate de publicitatea traditionala, singura diferenta constand in mecanismul de livrare al produselor. Cornelia LAZARESCU
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1324 (s) | 24 queries | Mysql time :0.016700 (s)