News Flash:

Canadienii au depus reclamatii la OPC

17 Decembrie 2004
1080 Vizualizari | 0 Comentarii
O familie de canadieni a depus o sesizare la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor (OPC) din Iasi, dupa ce si-au cumparat trei perechi de ochelari de vedere de la societatile comerciale Iris Optica SRL si Iris SRL. Membrii familiei Valdaman au reclamat ca ochelarii nu corespund cu ceea ce era specificat in reteta eliberata de medicul oftalmolog. Chiar daca imediat dupa ce au probat ochelarii au sesizat celor doua unitati ca nu corespund, raspunsul angajatilor a fost acela ca se vor acomoda cu acestia. Familia a plecat in Canada, dar cu ochelarii nu s-au mai acomodat. Cele trei perechi de ochelari, impreuna cu o sesizare, au fost trimise conducerii OPC. "De-a lungul acestui an am avut cateva sesizari de acest gen, chiar si de la cabinetul Optinova. Clientul a facut sesizare, pentru ca nu vedea cu acei ochelari. De obicei, unitatile restituie contravaloarea produsului sau ii face alta pereche de ochelari. Pentru servicii necorespunzatoare, unitatea poate fi sanctionata contraventional cu suma de zece milioane lei", a declarat Ioan Haraga, directorul OPC. (M.O.)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1191 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014238 (s)