Diete si regimuri

Care este cel mai sanatos mic dejun

Publicat: 25 iul. 2018
25

Trebuie sa evitam carbohidratii rafinati, deoarece ne determina sa consumam zahar si sa ne fie din nou foame dupa o perioada scurta de timp. Consumul lor prelungit poate provoca probleme digestive si constipatie. Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Cu toate acestea, multi oameni o neglijeaza si nu consuma toate produsele alimentare de care au nevoie.

Este important sa luati micul dejun in fiecare zi intr-un mod echilibrat pentru a avea un nivel bun de energie pe tot parcursul diminetii. In acest articol, explicam de ce este atat de important sa mananci bine dimineata si care sunt cele mai sanatoase optiuni.

Micul dejun este prima masa dupa noapte si afecteaza corpul nostru in moduri diferite: ne aduce energie pentru intreaga zi, mai ales pentru dimineata, el ne conditioneaza moralul, ea afecteaza performantele noastre fizice si mentale, ne permite sa mancam in cantitate mai mica pe parcursul zilei, deoarece corpul nostru nu detecteaza deficiente. Corpul nostru asimileaza mai bine mancarea pe care o mancam pe stomacul gol.

Urmatoarele sunt cele mai frecvente erori la micul dejun: excesul de carbohidrati rafinati: paine alba, produse de patiserie, cereale industriale, ne aduc prea mult zahar si, dupa ce le-am mancat, ne e foame din nou. In plus, pe termen lung, provoaca constipatie si probleme digestive. Excesul de zaharuri, in special zaharul alb. Nu este o mancare reala deoarece nu ne aduce substante nutritive si, dimpotriva, decalcifica si acidifica corpul nostru.

Poate fi inlocuit cu albine de miere, zahar din trestie de zahar, zahar brun, stevia sau sirop de agave. Produsele lactate excesive: multi oameni nu tolereaza laptele, unii derivati sau consuma prea mult. Drintre produsele lactate, se poate alege cea mai digerabila, sau optiunea pentru bauturile vegetale, fara lactoza.

Amestec de alimente cu o combinatie digestiva slaba, cum ar fi produsele lactate si sucul de portocale. Acest lucru ne poate provoca probleme digestive si o stare proasta in timpul orelor de dupa micul dejun. Grasimi saturate: margarina, mezeluri etc. Acestea afecteaza sanatatea cardiovasculara si sunt principalele cauze ale excesului de greutate.

Pentru o masa echilibrata, micul dejun trebuie sa contina cantitatile necesare, adica carbohidrati, proteine, grasimi si fibre. In acest fel, corpul nostru il va digera si il asimileaza in mod corespunzator. Vom simti ca vom avea mai multa energie si ca vom avea o buna dispozitie pe tot parcursul zilei. Iin plus, trebuie sa incercam sa alegem substante nutritive de cea mai buna calitate si sa le cumparam mereu in stare naturala si proaspata.





Adauga un comentariu