Eveniment-Social

Carrefour aniverseaza 13 ani de preturi incendiare cu peste 260.000 de premii

Publicat: 19 iun. 2014

In perioada 19 iunie – 16 iulie, Carrefour Romania lanseaza o noua provocare clientilor sai si ii invita in Marea Vanatoare Aniversara pentru a sarbatori 13 ani de preturi incendiare pe piata din Romania. Astfel, 260.000 de premii instant isi asteapta castigatorii, iar cei mai norocosi dintre clientii care se vor inscrie la Tombola Aniversara se vor bucura de premii precum un apartament, masini, vacante de Revelion si multe alte surprize. 

Pentru a intra in cursa Marii Vanatori Aniversare, clientii sunt invitati sa caute stickerele speciale in ziare si in cataloagele Carrefour, pe internet sau direct in magazine, prin consultarea hartilor de la intrarea in hipermarket-uri. In plus, echipe de promoteri vor surprinde clientii in diverse locuri din oras – in parcuri, in intersectii, in mijloacele de transport in comun.
Fiecare sticker poate fi folosit pentru cumparaturi de minimum 50 de lei ceea ce ofera sansa castigarii unuia din cele 260.000 de premii instant, direct la casa de marcat.

In plus, pentru a participa la Tombola ce pune in joc marile premii aniversare – un apartament, 13 masini Renault Clio, 13 excursii la Paris de Revelion, 13 plinuri cu carburant, 13 vouchere de asigurare, 13 cosuri de cumparaturi lunare – clientii vor completa talonul atasat stickerului aniversar si il vor depune in urnele special amenajate.

„Cum in fiecare an sarbatorim traditia celor mai mici preturi de la Carrefour – prin oferte si promotii atractive pentru clientii nostri – ne-am gandit sa-i premiem pe cei mai norocosi dintre acestia chiar in al 13-lea an! Astfel, ii invitam ca, incepand de astazi, sa dea curs provocarii pe care o lansam, sa gaseasca stickerele aniversare si sa isi dispute sansele pentru a deveni unul dintre marii castigatori ai Tombolei Carrefour. Am pregatit multe premii si surprize cu aceasta ocazie, prin care ne dorim sa rasplatim interesul si fidelitatea clientilor nostri.” a declarat Andreea Mihai, Director Marketing al Carrefour Romania.

Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul unu in Europa.
De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viata de zi cu zi. In fiecare zi, acesta primeste in magazinele sale  peste 10 milioane de clienti din lumea intreaga, oferindu-le o gama larga de produse si servicii la preturi echitabile. 

In Romania, Grupul Carrefour numara 155 de magazine dintre care 25 hipermarketuri „Carrefour”, 79 supermarketuri „Market”, 44 magazine de proximitate „Express”, 6 magazine de proximitate „Contact” si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.





Adauga un comentariu