Magazin

Carrefour își întâmpină clienții cu o nouă campanie de fidelizare, SpongeBob Pantaloni Pătrați

Publicat: 30 sept. 2022
Carrefour își întâmpină clienții cu o nouă campanie de fidelizare SpongeBob Pantaloni Pătrați

29 septembrie – 16 noiembrie 2022

Așa cum ne-a obișnuit în fiecare an, Carrefour România lansează campania de loializare cu jucării de pluș și alte obiecte atractive de colecționat.

Anul acesta aduce mai aproape universul subacvatic din Bikini Bottom, pe SpongeBob Pantaloni Pătrați și prietenii acestuia, prin intermediul a 4 jucării de pluș reversibile (2 jucării în una) inspirate de îndrăgitele personaje și 40 de mini-discuri de colectat în album și în aplicația mobilă de jocuri Carrefour SpongeBob.

Programul este disponibil în orice tip de magazin Carrefour (hipermarket, supermarket, Express sau online, pe www.carrefour.ro ori în aplicația mobilă), dar și pentru cumpărăturile făcute la Carrefour prin aplicația mobilă Bringo.

Conținut program:

– 40 de mini-discuri metalice inspirate din universul Bikini Bottom

– 1 album de colecție

– 4 jucării reversibile inspirate din personajele principale (SpongeBob Pantaloni Pătrați, Gary, Steaua de mare Patrick și Sandy obrăjori) confecționate din materiale reciclate

– Aplicația mobilă cu jocuri Carrefour SpongeBob, disponibilă gratuit în App Store, Google Play și AppGallery.

Mecanism:

La fiecare 100 lei cheltuiți în hipermarket si pe Carrefour.ro, respectiv 30 lei în supermarket și 20 de lei în magazinele Express, clienții primesc automat un pliculeț SpongeBob. În plus, la achiziția oricărui produs partener, aceștia vor primi și mai multe pliculețe, numărul acestora fiind semnnalizat la raft.

Se pot colecționa mini-discurile în albumul colector disponibil în magazine sau online (Bringo și Carrefour.ro) la prețul întreg de 9,9 lei.

Plușurile se pot achiziționa din magazine și online – la preț întreg sau cu 50% reducere în schimbul a 5 pliculețe desfăcute sau 5 puncte Act for Good, prin deblocarea unui voucher virtual.

Mesajul campaniei este ”Împreună chiar și joaca e mai bună”.

Astfel, campania devine prilej de joacă, întâlniri și schimburi între copii, dar și motivație să activeze întreaga familie, aceasta contribuind la colecționarea obiectelor din campanie, ori participând cu bucurie la activitățile asociate, cele 5 jocuri fizice descrise în albumul colector.

Planul de comunicare a campaniei este complex și implică reclame TV, radio, online, suport de comunicare în magazine, cataloage, acțiuni de PR, precum și încurajarea clienților ce au cont Act for Good activ în aplicație să doneze punctele pentru a susține o Faptă Bună – Dezvoltarea unui loc de joacă incluziv într-un centru de terapie pentru copiii cu dizabilități.

Despre Carrefour

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 370 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: la fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate. Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.




Comentarii
Adauga un comentariu