Eveniment-Social

Carrefour Romania anunta castigatorul competitiei „Provocarea furnizorilor, impreuna impotriva schimbarilor climatice”

Publicat: 03 dec. 2015
1
Carrefour Romania anunta castigatorul competitiei „Provocarea furnizorilor – impreuna impotriva schimbarilor climatice” si anume compania Lidas, precum si participarea, ca partener oficial, la Conferinta Natiunilor Unite asupra schimbarilor climatice, derulata in perioada 30 noiembrie – 11 decembrie la Paris: COP21. Ca un prembul al dezbaterilor care au loc la Paris, competitia „Provocarea furnizorilor – impreuna impotriva schimbarilor climatice” s-a derulat in toate cele zece tari in care Grupul Carrefour este prezent cu magazine integrate, cu scopul de a impartasi cu furnizorii prioritatile Carrefour privind grija pentru mediu si de a se inscrie intr-un demers comun pentru combaterea incalzirii climatice. In Romania, competitia a avut loc in perioada septembrie – octombrie 2015 si a reunit zeci de proiecte ale furnizorilor privind actiunile concrete de sustenabilitate pe care acestia le-au intreprins in decursul acestui an.
Vezi si Voluntarii de la Crucea Rosie asteapta donatii pentru copiii nevoiasi la Carrefour
 
„Lupta impotriva poluarii si a risipei resurselor naturale fac parte din angajamentul Carrefour pentru o dezvoltare sustenabila atat in Romania, cat si in restul tarilor in care suntem prezenti. Actiunile de protejare a mediului implica atat proiectele de responsabilizare a clientilor si angajatilor, cat si cele de imbunatatire a operatiunilor sediului si ale magazinelor, cu aportul furnizorilor nostri, pentru a asigura un viitor cat mai verde generatiilor viitoare”, a declarat Florin Capatana, Director Dezvoltare Durabila si Relatii Institutionale Carrefour Romania. Proiectul castigator, desemnat de catre un juriu format din reprezentanti ai autoritatilor, jurnalisti si ONG-uri de mediu, a fost cel al companiei Lidas, producator de patiserie din localitatea Tulcea, si a constat in achizitionarea, amplasarea si punerea in functiune a mai multor echipamente de panificatie congelata si echipamente accesorii, special adaptate si integrate pentru a functiona prietenos cu mediul.

Vezi si Carrefour si Fundatia sa organizeaza a treia colecta internationala in Programul Banca de Alimente

Rezultatul direct al acestor masuri este reprezentat atat de reducerea deseurilor din ambalaje, cat si de scaderea cu 80% a utilizarii energiei produsa din combustibili fosili. Astfel, anual, va fi evitata eliberarea in atmosfera a circa 200 de tone de dioxid de carbon, 280 kilograme de dioxid de sulf, 220 kilograme de oxid de azot si zece kilograme de particule atmosferice (PM10). Marele castigator al competitiei din Romania, compania Lidas, a fost prezenta la evenimentul organizat de Grupul Carrefour la Paris intre 18-20 noiembrie, avand astfel ocazia sa interactioneze cu ceilalti castigatori si sa cunoasca proiectele propuse de acestia, dar si sa afle totodata solutiile propuse de Carrefour pentru reducerea impactului asupra mediului. Obiectivul de mediu asumat de Grupul Carrefour cu ocazia COP21, consta in reducerea 70% a emisiilor de CO2 pana in 2050.





Adauga un comentariu