News Flash:

Casa de Asigurari investeste in tehnologie informatica

30 Iulie 2001
995 Vizualizari | 0 Comentarii
•In plan este prevazuta si consolidarea sau reconstructia corpului B, deoarece este nevoie de mai mult spatiu

Consiliul de administratie al Casei Judetene a Asigurarilor de Sanatate a aprobat utilizarea a numai 2,40% din volumul incasarilor anuale pentru activitatea proprie fata de 5%, cat permite legea. Din aceste sume, doua miliarde lei vor fi cheltuite pentru achizitionarea de soft, calculatoare, imprimante, copiatoare etc. "Consiliul de administratie a luat la cunostinta solicitarea facuta de sefii de servicii si birouri, urmand a fi intocmit caietul de sarcini in vederea organizarii licitatiei. In principiu, aceste dotari sunt strict necesare, avand in vedere ca schema de personal are un deficit de 80 de posturi, munca acestora fiind suplinita de tehnica de calcul existenta si cea care va fi achizitionata. De asemenea, va fi achizitionat inca un autoturism, foarte necesar pentru desele iesiri in teren ale salariatilor nostri", a precizat Adrian Butuca, presedintele CJAS.
Conducerea CJAS analizeaza inca oportunitatea inceperii consolidarii sau reconstructiei corpului B al cladirii din Copou. Datorita spatiului insuficient care determina ca in aceeasi incapere sa functioneze cate doua servicii diferite, din acest motiv, aglomeratia fiind foarte mare, se doreste amenajarea unor noi spatii. "Avand in vedere ca din toamna vom angaja inca 20 de persoane deoarece schema de personal nu este completa, avem nevoie de mai mult spatiu. Este vorba de 12 birouri care ar putea fi amenajate in corpul B al Casei, care din pacate este foarte subred. Insa, din studiile facute, se pare ca ar fi mai ieftina demolarea si reconstructia acestei cladiri decat renovarea ei. Totusi, avand in vedere situatia delicata din sistemul sanitar, datorata subfinantarii, se impune o amanare a inceperii lucrarilor si chiar daca decizia va fi luata, avem nevoie de aprobarea CNAS dar si de actul de proprietate care nu a putut fi gasit deocamdata la nici o arhiva", a precizat dr. Vasile Cepoi, directorul general al CJAS. In eventualitatea inceperii lucrarilor, va fi necesara inchirierea unor spatii pentru angajatii care pana acum isi desfasurau activitatea in corpul B. O selectie de oferte a fost deja realizata. S-a preferat oferta venita din partea Habitat Proiect SA, care solicita o chirie de 5 dolari/mp, mai putin decat propunerile venite din partea altor societati ce inchiriaza spatii. Solutia societatii Habitat este, cel putin deocamdata, cea mai buna si din punctul de vedere al distantei reduse fata de sediul CJAS.

Cristian DONOSE
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1340 (s) | 22 queries | Mysql time :0.021475 (s)

loading...