Local

Catalog fals la LIDL Iași? Un ieșean caută de câteva zile un produs, dar fără succes. Ce explicație oferă managerii lanțului de supermarketuri

Publicat: 11 aug. 2022
_____ Vizualizări 3 Comentarii
Catalog fals la LIDL Iași Un ieșean caută de câteva zile un produs dar fără succes. Ce explicație oferă managerii lanțului de supermarketuri
Un ieșean nu găsește în LIDL Iași o mașină de polișat care apare în catalog

Un ieșean a ajuns bătaia de joc a celebrului lanț de supermarketuri LIDL. În LIDL Iași, Daniel Sacară nu găseşte un produs care apare în catalogul magazinului. Este vorba despre o mașină de polișat ce se află la un preț promoțional de 199 de lei.

Nu este singura dată când la LIDL Iași sunt reclamații. De exemplu, în urmă cu câțiva ani o femeie a cumpărat o conservă de pește, iar când a ajuns acasă a observat că produsul nu este comestibil.

Ce se întâmpla la LIDL Iași, unde un client nu găsește un produs din catalog

Un client al LIDL Iași a ajuns pe culmea disperării după ce s-a uitat pe un catalog și s-a deplasat în mai multe magazine pentru a achiziţiona produsul dorit. Este vorba despre o mașină de polișat care nu se găsește în trei supermarketuri marca LIDL.

Ieșeanul a povestit pentru bzi.ro faptul că a fost în supermarketurile LIDL din Tudor Vladimirescu, Potiers dar și de pe bulevardul Primăverii, dar fără succes. Mașina de polișat are un preț promoțional de 199 de lei. Întrebând de ce produsul dorit nu se găseşte în magazin, managerii locali au menţionat faptul că acesta nu a ajuns în unitate. Ieșeanul a sunat și la București unde i s-a oferit un răspuns care nu l-a ajutat cu absolut nimic. Respondabilii i-au declarat acestuia că nu cunosc situația exactă și că nimeni din Iași nu le-a spus că în municipiu nu a ajuns respectiva piesă.

” LIDL își bate joc de clienţi. Nu este prima oară când mi se întâmplă. În catalogul actual am găsit o mașină de polișat la ofertă, costă 199 de lei. M-am deplasat în trei magazine LIDL Iași, cel din Tudor Vladimirescu, blv. Primăverii și cel de pe Potiers. Rezultatul a fost același, nu am găsit produsul. I-am întrebat pe managerii magazinelor în care am fost dacă l-au primit, iar aceștia au explicat că produsul nu a ajuns niciodată la ei. Am sunat și la București pentru a cere un punct de vedere, iar managementul de acolo mi-a spus că nu știe despre situație și că nu au primit informația precum că produsul nu a ajuns în magazinele locale. Mi s-a întâmplat și anul trecut când căutam o mașină de găurit din catalog și nu am găsit-o, iar  ulterior am plecat în concediu în Borsec și am găsit-o într-un magazin LIDL din Toplița. ” a spus ieșeanul Daniel Sacară.

Cotidianul BZI.RO a cerut un punct de vedere de la reprezentanții LIDL. Până în acest moment nu a fost primit niciun drept la replică. Îndată ce va fi primit, dreptul la replică va fi publicat.

Comentarii
  • Este frecvent la Lidl acest lucru.Am pățit-o și eu de mai multe ori iar când sesizezi la București vorbești cu Tutancamon,adică tac.La Protectia consumatorului trebuie să ai cel puțin o facultate și numai în scris să faci o reclamație în final cu efect zero.Un stat eșuat clar!

  • Am patito si eu la craciun cand la fel in catalog era prezentat un set de bormasini si filetante pt copii cu baterii…degeaba ,in zadar am cautat dar nu au aparut in magazin…

Adauga un comentariu