Actualitate

Câţi bani cheltuiesc George Soros şi Bill Gates pe reclamele de pe Facebook. Ce gen de reclame sponsorizează

Publicat: 23 nov. 2020
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Câţi bani cheltuiesc George Soros şi Bill Gates pe reclamele de pe Facebook. Ce gen de reclame sponsorizează
George Soros şi Bill Gates

Două dintre ele mai controversate persoane din ultimii ani cheltuiesc sume relativ mici pentru reclamele sponsorizate de pe Facebook. Cu toţii ne-am întrebat câţi bani cheltuiesc George Soros şi Bill Gates pentru sponsorizări.

Ce tip de postari sponsorieaza cele două persoane pe reţelele de socializare, către ce regiuni este direcţionat impactul postarilor vom afla în rândurile care urmează.

Bill Gates cheltuie mii de dolari pentru reclame pe Facebook

Pagina care îi poartă numele are 8 persoane ca fiind administratori. Conform datelor puse la dispoziţie de reţeaua de socializare, 6 dintre administratori sunt din SUA, iar doi dintre aceştia sunt din Canada.

Pagină lui Bill Gates are peste 22 de milioane de aprecieri iar în ultima lună a strâns aproape 150.000 de noi aprecieri dar impactul pe postari a scăzut cu aproximativ 50.000 comparativ cu luna precedentă (date oferite de socialbalde.com – site specializat de analiză a Facebook, Youtube, Instagram etc.)

La nivel de reclame publicate pe Facebook, pagina menţionată mai sus are reclame active şi cheltuie sume destul de considerabile pe promovare. Majoritatea reclamelor au în centru personalitatea Bill Gates şi au ca subiect diverse subiecte cum ar fi cel medical sau umanitar.

Facebook nu îţi permite să vezi câţi bani au cheltuit oamenii pe reclamele aflate în continuă sponsorizare. Concret, putem oferi date despre reclame atunci când ele şi-au terminat bugetul de sponsorizare.

Bill Gates a avut două reclame care şi-au terminat bugetul pentru promovare despre care putem oferi câteva date financiare.

De exemplu, pe reclama ” Become a Gates Notes ” Bill Gates a cheltuit între 1000 și 1500 de dolari. Reclama a avut între 400.000 – 450.000 de impact . Majoritatea celor care au văzut-o sunt bărbaţi cu vârste până în 35 de ani. Reclama amintita mai sus are trei variante, în alte două variante sumele cheltuite sunt până în 200 de dolari şi regiunile vizate de reclamă sunt, coincidenţă sau nu, în Estul Europei. Reclama promovează conceptul de green, a unui mediu înconjurător cât mai verde şi cât mai departe de poluare. Nu ştim exact de ce reclamă amintita a ţintit exact estul Europei.

O altă reclama care a rulat şi în care s-a cheltuit câteva mii de dolari îl are în centru pe Bill Gates cu un mesaj sanitar care îi îndeamnă pe oameni să devină importanţi promotori a unui stil de viaţă mondial sănătos. Suma cheltuită pe reclama este de aproximativ 1.500 de dolari cu un impact de 125 – 150.000 de afişări. Principala regiune în care a apărut reclama este Marea Britanie, iar pe locul doi este regiunea Attica?! ( o regiune din Grecia formată din 14 insule). În topul oraşelor în care a apărut reclamă se află şi Bucureştiul, Capitala se poziţionează pe locul 5 în acest top.

Câţi bani alocă George Soros pentru reclamele de pe Facebook.

În altă ordine de idei menţionăm încă de la început faptul că George Soroș nu are o pagină personală de Facebook (cu precizarea că apar mai multe pagini în căutări, pagini care nu sunt asumate controversatului om de afaceri ungar). Tocmai din această perspectivă am decis să analizăm pagina de Facebook a fundaţiei pe care acesta o deţine şi anume Open Society Foundations.

Pagină a fost creată în 2007 şi şi-a schimbat numele, din Open Society Institute în Open Society Foundations. Curios, pagina are 10 administratori, 6 dintre ei fiind din Germania iar 4 dintre aceştia sunt din SUA. Comparativ cu pagina lui Bill Gates, Open Society Foundations are ” doar ” 1.7 milioane de like-uri. În ultimele 30 de zile pagina a avut o scădere de peste 3000 de persoane care o urmăresc şi un impact al postarilor de +1000 (statistică oferită de socialbale.com)

Revenind la sumele alocate pentru reclamele de Facebook putem observa că pagina are o reclamă prin care îi invită pe utilizatorii Facebook să le aprecieze pagina. Impactul postarii a fost de aproximativ 60.000 de persoane şi s-a cheltuit o sumă de sub 100 de dolari. Regiunile în care reclama a apărut au fost următoarele: Yangon (Birmania), Bago Region (Regiunii Bago din Myanmar), Mandalalay (Myanmar), Kosovo şi Timor-Leste (Republica Democratică Timorul de Est). Au fost 6 versiuni ale reclamei şi în care s-au cheltuit sume aproximative cu un impact în aceleaşi regiuni menţionate mai sus.

Ca o concluzie putem observa faptul că cele doua pagini sponsorizează sume mici dar pe regiuni sărace din estul Europei sau din Asia. Totuși e foarte important de luat în calcul că nu se cunoaște cu exactitate sumele de bani cheltuite pe toate rețelele de socializare cum ar fi Instagram, Twiter etc. Desigur, nu cunoaștem nici sumele de bani investite in Google sau în alte pagini conexe.

**pentru statisticile detaliate puteți consulta GALERIA FOTO

Adauga un comentariu