Local

Ce a gasit acesta ieseanca intr-o punga de malai a oripilat tot Iasul! A cumparat-o din acest Hypermarket – FOTO

Publicat: 29 oct. 2015

@ Momente neplacute pentru o clienta a unui hypermarket din centrul Iasului @ A ramas socata cand a deschis produsul pe care l-a cumparat din magazin @ Clientii magazinului sunt scandalizati si nu cred ca asa ceva este adevarat

O femeie din Iasi a ramas neplacut surprinsa in momentul in care a deschis punga unui produs, pe care l-a cumparat de la hypermarketul Auchan. Ce a gasit sub ambalaj i-a facut greata si cu siguranta nu va mai cumpara niciodata produse din acest loc. Scandalizata de ceea ce s-a intamplat, aceasta a facut publice pozele cu produsul alterat si le-a postat pe pagina personala de Facebook. Utilizatorii care au vazut lucrurile postate pe reteaua de socializare au ramas ingroziti si spun ca asa ceva este inadmisibil.

„Cum iti trece pofta de mamaliga”

Ceea ce a descoperit intr-o simpla punga cu malai, pe care a cumparat-o din hypermarket a facut-o sa doreasca sa impartaseasca aceste imagini cu un oras intreg. Din imaginile pe care femeia le-a postat pe reteaua de socializare Facebook, se vede clar ca malaiul pe care l-a cumparat este plin de panza de paianjen si chiar de viermi. Pozele au fost postate de aceasta utilizatoare, intrucat doreste ca toate persoanele sa cunoasca faptul ca produsele de la hypermarket-ul Auchan reprezinta de multe ori un pericol pentru sanatatea si integritatea corporala a consumatorilor. Reporterii BUNA ZIUA IASI i-au contactat telefonic pe reprezentatii hypermarket-ului, ocazie cu care acestia au pecizat ca i-au returnat banii femeii si ca situatia s-a rezolvat.  „Inca de la semnalarea acestei situatii responsabilul de calitate al magazinului a investigat imediat stocurile de produse, in conformitate cu procedurile interne si cele prevazute de legislatie. Mentionam ca nu s-a inregistrat nicio neconformitate in urma verificarilor realizate. Clientul s-a prezentat la magazin, iar magazinul, fiind de buna credinta, a dat clientului contravaloarea produsului. Mentionam faptul ca nu a fost adus la magazin produsul semnalat de catre client. Va asiguram ca in calitate de companie responsabila, respectam toate normele de igiena, sanatate publica si siguranta alimentara aflate in vigoare, precum si standardele interne aferente”, au declarat reprezentantii hypermarket-ului.

 Din punctul lor de vedere, faptul ca i-au returnat banii rezolva orice problema. Utilizatorii de pe Facebook sunt insa de alta parere. Acestia ii recomanda femeii sa depuna in acest sens o plangere la organele abilitate, astfel incat angajatii responsabili sa nu mai expuna la raft produse care au termenul de valabilitate depasit sau care reprezinta un pericol grav pentru cumparatori.





Comentarii
  • Da, asa afla lumea ca respectiva a fos la palas, nu? A facut cumparaturi din magain asa zis „de fitze” nu? In alta ordine de idei insa, si auchan ca si lidl sant de fapt niste magazine de duzina.

Adauga un comentariu