Diete si regimuri

Ce este cafeaua din cicoare

Publicat: 01 mart. 2021
cafea de cicoare
Cicoarea este bogată și în fibre, minerale precum fosfor, magneziu, dar și fier, foarte util femeilor însărcinate.

În primul rând, dacă cafeaua este făcută din semințele plantei care îi poartă numele, cicoarea este în esență o rădăcină. În timp ce prima se bea pentru cofeina pe care o conține, a doua este lipsită de ea și este utilizată în primul rând pentru numeroasele sale beneficii pentru sănătate.

Cafeaua este utilizată pentru proprietățile sale stimulatoare și trebuie consumată cel mai mult dimineața și în timpul orelor active. Beneficiile cafelei vă permit să rămâneți treaz în timp ce activați concentrarea.

Cicoarea, pe de altă parte, reprezinta un substitut de cafea decofeinizată. Pe lângă faptul că prezintă o alternativă naturală la cafea, este promovată și pentru gustul său subtil.

Cicoarea nu este doar buna pentru băut. Este implicata în fabricarea multor produse de patiserie, în compoziția anumitor beri și alimente pentru animale de companie.

Dacă cafeaua este produsă prin prăjirea semințelor, există mai mulți pași în prepararea cicoarei, deoarece rădăcinile sale sunt transformate mai întâi în chipsuri înainte de a fi uscate, apoi prăjite. Spre deosebire de cafea, cicoarea este sigură de băut de dimineață până seara. Are avantajul că este bogata în fibre și minerale.

Virtutile cicoarei

În multe privințe, cicoarea este mult mai virtuoasă decât cafeaua, iar motivele depășesc cu mult lipsa ei de cofeină.

De asemenea, trebuie remarcat faptul că a fost deja utilizata timp de câteva mii de ani înainte de Iisus Hristos, în special pentru facilitarea pe care o aduce la digestie datorită unei anumite fibre prezente în compoziția sa, inulina.

Această fibră ajută la formarea bacteriilor benefice sistemului digestiv, de exemplu bifidul activ, care oferă protecție naturală împotriva infecțiilor și alergiilor, facilitând în același timp tranzitul intestinal.

Inulina este potrivită și pentru persoanele cu deficit de calciu, pe care le ajută la asimilare.

Cicoarea este bogată și în fibre, minerale precum fosfor, magneziu, dar și fier, foarte util femeilor însărcinate.

Cercetările științifice au confirmat ca cicoarea este un aliment natural bogat în antioxidanți, deoarece moleculele care blochează oxidarea și, prin urmare, fenomenul îmbătrânirii sunt prezente în componentele sale.

Gustul său inspiră mulți oameni de știință și face posibilă dezvoltarea de băuturi din ce în ce mai sofisticate.





Adauga un comentariu