Magazin

Ce noutăţi aduce deschiderea unui IQOS Store în Iaşi

Publicat: 27 iul. 2020

Ultima perioadă a adus o serie de noutăți de la IQOS și Philip Morris International. În Statele Unite, IQOS a devenit primul și singurul produs electronic cu nicotină care a primit autorizație de comercializare din partea Administrației pentru Alimente și Medicamente (FDA). Decizia atestă că IQOS este în mod fundamental diferit de țigările convenționale și reprezintă o alegere mai bună pentru adulții care altfel continua să fumeze. În România, a avut loc deschiderea unui IQOS Store, în Palas Mall din Iași, cu o prezentare unică în țară. Am stat de vorbă despre inaugurarea magazinului din Iași cu Claudiu Ilian, Director Trade & Consumer Activation în cadrul Philip Morris România.

Cu ce vine nou acest nou magazin IQOS din Iași?

Noul IQOS Store din Palas Mall din Iași, cel de-al cincilea pe care îl deschidem în România, este un răspuns firesc la numărul mare de de utilizatori loiali din zona Moldovei care au decis să aleagă o alternativă mai bună la continuarea fumatului. De asemenea, este și un loc pregătit pentru a oferi informații fumătorilor despre aceste alternative. O precizare foarte importantă, încă de la început: ne adresăm doar utilizatorilor și fumătorilor adulți în toate procesele noastre comerciale.

Magazinul vine cu un format nou și o prezentare unică în țară. Designul modular cu forme simple și materiale inspirate din natură, combinat cu elemente inovatoare,cum ar fi un sistem de iluminare smart, cu siguranță îi va surprinde plăcut pe utilizatorii IQOS și pe fumători. Deși am finalizat amenajarea la începutul lunii martie, magazinul l-am deschis în 15 iunie, iar suprafața mai mare răspunde nevoii de păstrare a distanței, atât de importantă în această perioadă.

IQOS este prezent în Iași,prin intermediul punctelor de vânzare din Palas Mall încă din noiembrie 2017, însă am simțit că numărul mare de utilizatori și interesul fumătorilor adulți merită această investiție, iar când vorbesc de investiție mă refer, în primul rând la efortul echipei care a făcut posibilă această deschidere și căreia îi mulțumesc, și abia apoi la cel pur financiar.

Ce planuri de expansiune mai aveți și în ce orașe veți ajunge?

Avem un plan național de expansiune care ține cont de mai multe aspecte și se întinde pe mai mulți ani. Acum un an, aveam 24 de puncte de vânzare IQOS, iar în prezent avem peste 40.

Luna aceasta, vă pot spune de pe acum, vom mai deschide un magazin în Shopping City Mall din Târgu Mureș, unde așteptăm utilizatorii IQOS și fumătorii adulți pentru achiziţionarea dispozitivelor şi a accesoriilor IQOS și a consumabilelor, dar și pentru a beneficia de ofertele de deschidere.

Ce obiective aveți pentru regiune și la ce surprize ar trebui să se aștepte utilizatorii IQOS din regiunea Moldovei?

Obiectivele noastre în orice regiune sau piață sunt aceleași și sunt sub sumate misiunii Philip Morris International de a construi un viitor fără fum. Specific, în Iași și Moldova, am găsit o mare deschidere din partea fumătorilor adulți dornici să treacă la o alternativă mai bună la continuarea fumatului și suntem, în mod clar, liderii segmentului de produse din tutun încălzit. Evident, ne dorim să creștem și să atingem o cotă de piață de peste 25% din total categoria de tabac în câțiva ani.

Cum vă încurcă pandemia COVID-19 și ce măsuri de protecție ați luat pentru ca activitatea IQOS Store din Iași să se desfășoare în siguranță.

În IQOS Store din Iași, la fel ca în orice alt punct în care activăm, luăm toate măsurile de protecție necesare. Numărul de persoane în magazine este limitat pentru a păstra distanța, avem materiale de protecție, inclusiv pentru consumatori, am creat trasee pe care ne deplasăm în magazine, dezinfectăm temeinic și frecvent suprafețele și avem interacțiuni minime ca durată.Am luat aceste măsuri și respectăm toate recomandările autorităților în egală măsura pentru consumatori și pentru colegii noștri care lucrează în aceste puncte de vânzare.

Deci, nu aș spune că pandemia ne-a încurcat. Mai degrabă ne-am adaptat și am găsit soluții pentru a ne continua activitatea într-un mod cât mai apropiat de cum o făceam înainte de pandemie și, mai important, metode pentru a ne păstra consumatorii multumiți și pentru a le oferi experiența IQOS completă.

Cum arată experiența consumatorului IQOS în noul IQOS Store din Palas Mall?

Ne dorim ca experiența consumatorilor să fie una completă, iar magazinul a fost gândit în așa fel încât să răspundem nevoilor și așteptărilor consumatorilor. În acest sens am creat zone distincte, cu scopuri diferite, din care amintesc doar zona de accesorii și personalizare sau zona „Discovery” în care consumatorii și fumătorii pot vedea în cadrul unui experiment care este diferența dintre fumul de țigară și aerosolul generat de IQOS cu ajutorul unui dispozitiv sofisticat și ingenios. Utilizatorii loiali IQOS au parte de asistență personalizată și vor avea acces la cele mai recente lansări, ediţii limitate și la gama largă de accesorii.

Dar îi așteptăm în magazin pentru a descoperi tot ceea ce le-am pregătit, inclusiv surprizele de care m-ați întrebat mai devreme.

Ce servicii post-vânzare sunt disponibile?

Experții noștri din magazinul IQOS sunt cei care ghidează consumatorii în experiența lor cu produsul și sunt mereu pregătiți să ofere sprijin și să răspundă la cele mai frecvente întrebări despre produsele noastre.

Serviciul de Asistență pentru Clienți, este la dispoziția utilizatorilor noștri 7 zile din 7,  între orele 08:00 și 22:00. Printr-un apel gratuit, aceștia primesc asistență și informații referitor la utilizarea IQOS, inclusiv în cazul potențialelor defecțiuni. Aici se cuvine să le mulțumesc colegilor pentru promptitudinea și profesionalismul cu care oferă aceste servicii, foarte apreciate de consumatori. Nivelul de satisfacție după interacțiunea cu Serviciul de Asistență pentru Clienți este în permanentă creștere și a ajuns la un nivel de peste 85% în această perioadă.

Tebuie să menționez și platforma de loializare IQOS Club care este foarte apreciată de utilizatori. Peste 125 de mii de utilizatori sunt înregistrați în acest program și se bucură de mecanici și oferte personalizate. În plus, pot desfășura diverse activități, interacționa cu ceilalți utilizatori și acumula puncte de loialitate care pot fi utilizate pe iqos.ro.

Există planuri de digitalizare în cadrul unui magazine offline care să reducă interacțiunea face to face din store?

Încă dinainte ca interacțiunea la distanță să devină normă, noi am început să dezvoltăm procese și sisteme pentru a putea interacționa și a oferi sprijin de la distanță, în mediul online sau telefonic, utilizatorilor sau potențialilor utilizatori IQOS. Pe parcursul ultimelor luni am continuat să ne dezvoltăm în mediul online, astfel încât să ne continuăm toate operațiunile și în perioada de restricții maxime. Utilizatorii IQOS au putut comanda online dispozitive, accesorii și consumabile și chiar înlocui, în caz de nevoie, componente.

În această perioadă în care preferințele consumatorilor se îndreaptă natural către interacțiunea la distanță, continuăm să ne concentrăm pe îmbunătățirea experienței în mediul online, prin crearea de magazine virtuale care să facă experiența consumatorilor cât mai apropiată de cea din magazinele convenționale, și prin digitalizarea interacțiunii în magazinele fizice.

Ce campanii de retail ați pregătit pentru acestă vară?

Pentru vara acestui an, avem multe campanii în desfășurare deja sau planificate, atât în magazine, cât și pe site-ul iqos.ro. În ultima perioadă, am lansat o gamă de rezerve de tutun adaptată preferințelor consumatorilor, ultima este Sienna Caps pe care am creat-o la sugestia consumatorilor de variante cu mentol. Chiar zilele acestea lansăm o ediție nouă a dispozitivului IQOS 3 DUO, Teal Edition, împreună cu o linie dedicată de accesorii și lucrăm și la lansările din toamnă.

Material preluat de pe Mediafax.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Adauga un comentariu