Sport

Ce onoare! Simona Halep, în topul celor mai profitabile afaceri facute de Nike în istoria tenisului

Publicat: 10 apr. 2019
1

Simona Halep (27 de ani) a semnat la începutul lui 2018 cu Nike si va câstiga din partea noului sponsor tehnic doua milioane de dolari pe an. Desi întelegerea dintre Simona Halep si Nike este de doar un an, a fost suficient pentru ca Simo sa intre în topul celor mai profitabile afaceri facute de cei de la Nike în istorie în tenis.

Astfel, Simona Halep ocupa locul 3 în acest top, fiind devansata doar de Serena Williams si de legenda Pete Sampras. Cu echipamentul de la Nike, Simo a reusit sa câstige, în scurt timp, turneul de Grand Slam de la Roland Garros.

"Dupa ce parteneriatul de durata cu Adidas a luat sfârsit, Halep a început 2018 fara un sponsor de echipament. Demonstrând ca hainele nu definesc jucatoarele, a câstigat primul turneu al anului de la Shenzhen si a ajuns în finala de la Australian Open. Nike a intrat în scena imediat dupa si a fost tocmai la fix, înainte ca Simona sa câstige primul sau Grand Slam la Roland Garros", au scris cei de la Baseline.

Sloane Stephens si Jim Courier completeaza TOP 5 al celor mai profitabile afaceri facute de Nike. Saptamâna trecuta, cei de la Nike au anuntat ca au semnat un contract si cu numarul 1 WTA, japoneza Naomi Osaka, care aparea pentru prima data în echipamentul gigantului american la finalul acestei luni, în turneul WTA de la Stuttgart (22-28 aprilie), care va fi transmis în DIRECT pe Digi Sport.

"Sunt mândra sa devin membra a familiei Nike si nerabdatoare sa ma implic în toate proiectele pe care Nike mi le va oferi", a spus Naomi Osaka, care va câstiga, conform unor surse, 10 milioane de dolari pe an.

 





Adauga un comentariu