News Flash:

Ce sa faci cand nu poti dormi

26 Aprilie 2010
1319 Vizualizari | 1 Comentarii
Incearca cateva remedii la indemana oricui, propuse de ziare.com!

Magneziu si Calciu

Ambele favorizeaza somnul si, luate impreuna, ele devin si mai eficiente. In plus, daca iei magneziu nu risti nici sa ai probleme cu inima, asa cum s-ar putea intampla daca ai lua doar calciu. Ia 200 de miligrame de magneziu - micsoreaza doza daca te alegi cu diaree - si 600 de miligrame de calciu in fiecare seara, cand te duci la culcare.

Laptuci salbatice

Daca ai suferit in trecut de anxietate, dureri de cap, de muschi sau articulare, probabil ca esti familiarizat cu aceasta planta. Este, de asemenea, eficienta in starile de agitatie, fiind utila si in cazul in care ai picioare nelinistite. Daca ai ales sa apelezi la un supliment care are la baza aceasta planta, ia 30 - 120 de miligrame inainte de culcare.

Hamei

Fanii berii sunt cu siguranta familiarizati cu efectul calmant, relaxant al hameiului, folosit in realizarea licorii. Insa florile acestei plante se folosesc si sub forma de extract pentru un efect sedativ usor, in caz de anxietate si insomnie. Ia 30 pana la 120 de miligrame inainte de a te afunda intre perne.

Aromoterapie cu levantica

Levantica este de departe vedeta in aromoterapie, daca iti doresti sa adormi. Studiile au demonstrat ca functioneaza. Avantajul e ca un astfel de "tratament" este ieftin si netoxic. Gaseste un spray cu lavanda si pulverizeaza-ti pe perna, ori un ulei aromatic sau chiar o perna umpluta cu aceasta planta uscata.

Yoga sau meditatie

Alege un gen de yoga care sa nu te puna prea mult la treaba sau chiar intinderile (stretching-ul). Ocoleste formele "viguroase" de yoga, cum ar fi ashtanga yoga, care te-ar putea energiza, obtinand astfel exact efectul pe care nu ti-l doresti. Incearca niste intinderi in pat, urmate de meditatie. Inchide ochii si, timp de 5 sau 10 minute, fii atent la nimic altceva decat la propria respiratie.

Valeriana

Valeriana este unul dintre cele mai comune remedii pentru insomnie. Numeroase studii au aratat ca valeriana imbunatateste somnul, facandu-l mai adanc, grabind momentul in care adormi si, in ansamblu, calitatea acestuia. Metoda este eficienta mai ales daca este folosita o perioada mai mare de timp. Unora li se intampla sa se simta mai energici dupa o doza de valeriana, luata sub forma de supliment. Daca te numeri printre acestia, ia-l ziua. Daca nu, ia intre 200 si 800 de miligrame seara, inainte de culcare.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

ama  | #104547
Ce-s alea "picioare nelinistite"?!
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1404 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018754 (s)

loading...