Magazin

Ce sa mananci dimineata ca sa scapi de burta

Publicat: 08 feb. 2014

Un mic dejun bine ales te ajuta foarte mult in cura de slabire. Iar daca obiectivul tau e sa scapi de burta, trebuie sa fii cu atat mai atenta la prima masa. Iata ce sa mananci ca sa scapi rapid de burta!
Ca sa scapi rapid de burta, dimineata trebuie sa mananci grasimi sanatoase, proteine si foarte putini carbohidrati. Iata ce ar trebui sa contina un mic dejun sanatos daca vrei sa slabesti.
Ce sa mananci dimineata ca sa scapi de burta

1. Nuci sau alune. Nucile „romanesti”, alunele de padure, migdalele sau caju sunt un mic dejun ideal, mai ales daca esti pe fuga. Contin grasimi sanatoase, care sunt foarte importante atunci cand vrei sa slabesti.

2. Avocado. Adauga la micul dejun o jumatate de avocado, si el bogat in grasimi sanatoase mononesaturate.

Citeste si: Cinci obiceiuri proaste pe care le ai la micul dejun

3. Oua. Contin si grasimi bune, si vitamine, si proteine. In plus, se fac foarte repede, asa ca sunt alimentul ideal pentru dimineata. Adauga cateva legume crude si ai obtinut micul dejun ideal.

4. Iaurt sau alte lactate. Fie ca alegi iaurt, branza sau o combinatie de branza si smantana, iti asiguri necesarul de calciu si proteine.

5. Fructe de padure. Daca nu iti place iaurtul gol, adauga un pumn de fructe de padure: mure, zmeura, afine, etc. Sunt pline de antioxidanti si in plus sunt printre putinele fructe indicate in cura de slabire fiindca au un continut mic de zahar.

Citeste si: Vrei sa ai un corp de vedeta? Vezi ce mananca ele dimineata!

6. Seminte. Poti sa alegi seminte de chia, de canepa, de in sau de susan. Toate sunt bogate in grasimi sanatoase, necesare pentru cei care vor sa scape de burta. Amesteca semintele cu putin iaurt si lasa-le un sfert de ora sa se inmoaie, altfel nu pot fi digerate.

7. Peste. Tot din categoria grasimilor sanatoase, pestele este un mic dejun ideal. Îti da energie pentru intreaga zi si da o senzatie de satietate de lunga durata. Alege un peste gras, de exemplu macrou sau somon. Sunt bune si conservele daca le alegi pe cele in suc propriu sau in ulei de masline.

8. Legume. Legumele te ajuta sa te saturi cu putine calorii. Langa nuci, alune, oua sau branza poti pune o garnitura de legume: rosii, castraveti, ardei gras, dovlecei, morcovi, ca sa te asiguri ca micul dejun este satios si sanatos.

Idei de meniu pentru un mic dejun sanatos
1. O omleta din doua oua, cateva nuci si doua rosii.
2. Un pahar de iaurt cu o lingura de seminte de in, cateva nuci si doua felii de paine.
3. O salata din legume diverse cu masline, doua oua fierte si putina carne ramasa de la masa de seara.
4. O conserva de peste cu castraveti si rosii.
5. Un iaurt cu nuci sau alune crude si fructe de padure.
6. O jumatate de avocado cu branza si doua felii de paine integrala.

sursa: unica.ro



loading...

Adauga un comentariu