National

Ce se întâmplă cu actele care expiră în perioada stării de urgenţă. DRPCIV a făcut anunţul

Publicat: 26 mart. 2020

Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor transmite cetățenilor că toate documentele care vor expira în timpul stării de urgență sunt valabile. Iar dacă sunt documente care expiră, acestea pot fi preschimbate într-un termen de 90 de zile de la încetarea stării de urgență.

”În contextul social actual privind prioritatea prevenirii și limitării răspândirii coronavirusului – Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor aduce la cunoștința cetățenilor – solicitanți ai serviciilor de permise/examinări și înmatriculări, următoarele informații de interes general:

În conformitate cu prevederile art.14 din Decretul Președintelui României nr.195 din data de 16 martie 2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, se menține valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice care expira pe perioada stării de urgență.

În acest context, documentele eliberate de serviciile publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor teritoriale, respectiv:

permisele de conducere, autorizațiile de circulație provizorie precum și dovezile înlocuitoare ale certificatelor de înmatriculare și permiselor de conducere care vor expira pe perioada stării de urgență vor fi considerate valabile pe întreg teritoriul României, până la încetarea stării de urgență.

Cererile de preschimbare pot fi depuse într-un termen de 90 de zile de la data încetării stării de urgență – conform dispozițiilor art.12 alin.(1) din Ordonanța Militară nr.3 din 24.03.2020.

Aceleași reglementări se vor aplica și documentelor necesare operațiunilor de înmatriculare/ examinare/ preschimbare permis de conducere (ex.certificat de autenticitate, documentul emis de unitatea medicală autorizată – fişa medicală, dosar școlarizare etc.,) care vor expira pe perioada stării de urgență.”, arată DRPCIV.



loading...

Adauga un comentariu