News Flash:

Ce trebuie sa bei inainte de culcare pentru a scapa de reziduurile si grasimea din organism

14 Decembrie 2017
585 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6563 RON (-0.0043)
USD: 3.8076 RON (+0.0190)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Suc de patrunjel

Bea un preparat din lamaie si patrunjel inainte de culcare, pentru a scapa de reziduurile si grasimea din organism. Proprietatile laxative al acestui amestec contribuie la arderea grasimii chiar mai mult decat produsele destinate slabitului. In urma unui studiu s-a dovedit ca vei topi grasimea corporala mai rapid ca niciodata daca vei consuma acest preparat inainte de culcare.

Pentru a prepara aceasta licoare, trebuie pui in apa lamaie, patrunjel, scortisoara, otet si o lingurita de miere sau ghimbir. Potrivit floaredetei.ro, este recomandat sa o consumi inainte cu o ora de a merge la culcare.

Doamnelor, declaram razboi grasimilor. Iti dezvaluim 13 trucuri rapide si eficiente care te vor ajuta sa arzi grasimile instantaneu!

Spune “Nu” dietelor stricte

Succesul unei diete eficiente nu este sa mananci cat mai putin, ci dimpotriva, sa mananci mai mult si sa consumi alimente bogate in nutrienti pentru a stimula metabolismul. Astfel vei arde un aport mai mare de calorii si te vei mentine satula pe toata perioada zilei. Dietele stricte iti ucid metabolismul. Corpului ii sunt transmise semnale ca esti infometata, iar organismul tau va incetini metabolismul pentru a economisi depozitele de energie.

Mai mult, daca continui sa te abtii sa mananci, corpul tau va incepe sa arda tesutul musculos, dand astfel inamicului numarul 1, grasimile, un mare avantaj. Pe masura ce metabolismul incetineste, scade masa musculara, in timp ce aportul de grasimi creste.

Consuma proteine

Proteinele sunt necesare pentru organism pentru ca mentine o musculatura fara grasimi. In 2006, intr-un articol publicat in American Journal of Clinical Nutrition, cercetatorii sustin ca aportul zilnic de proteine, care este de 0.36 grame pe kilogram, este inadecvat pentru o persona care face exercitii de rezistenta. Acestia sustin ca aportul potrivit ar trebui sa fie undeva intre 0,54 pentru femei si 1 gram in cazul barbatilor. Asa ca asigura-ti zilnic un aport bogat de proteine.

Citeste continuarea pe wow.bzi.ro 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

consuma proteine
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1503 (s) | 21 queries | Mysql time :0.029873 (s)