Diete si regimuri

Ceai verde cu ghimbir! Iata 6 remedii naturale pentru scăderea colesterolului!

Publicat: 18 feb. 2021
ceai verde
Acest efect al ceaiului verde catechinelor pe care le conține.

Pentru a reduce cu succes rata colesterolului, este important să vă creșteți consumul de produse bogate în fibre, precum și de alimente cu proprietăți vasodilatatoare, precum usturoiul sau ghimbirul, printre altele.

Colesterolul ridicat din sânge crește, de asemenea, dramatic riscul de a dezvolta boli cardiovasculare. Este și mai rău dacă sunteți supraponderal, fumați sau beți alcool, mâncați prost sau aveți o predispoziție genetică spre boli de inimă.

În acest articol, vă oferim 6 remedii naturale pentru scăderea nivelului ridicat de colesterol pe care le puteți lua fără prescripție medicală.

6 remedii naturale pentru scăderea colesterolului

Semintele pentru canari

Semintele pentru canari (falaris) sunt destinate hranirii pasarilor de apartament, dar, datorita continutului lor mare de aminoacizi si enzime, sunt ideale inclusiv pentru alimentatia noastra.

Semințele de canar au proprietăți incredibile de a lupta împotriva nivelurilor ridicate de tensiune arterială, grăsimilor din sânge și împotriva inflamației. În plus, este un regenerator al funcției ficatului și pancreasului.

Semințele canare reduc nivelul colesterolului din sânge datorită conținutului său ridicat de enzimă lipază.

Înmuiați semințele de canar în apă peste noapte. Amestecă totul a doua zi. Filtrează băutura. Bea un pahar pe stomacul gol, apoi altul înainte de culcare.

Morcovul

Morcovul este o legumă excelentă pentru combaterea colesterolului ridicat din două motive. Pe de o parte, este bogat în beta-caroten. Acestea stimulează producția de vitamina A, un antioxidant care îmbunătățește sinteza colesterolului bun sau HDL și care reduce colesterolul rău sau LDL. Pe de altă parte, conține multe fibre, care sunt esențiale pentru controlul colesterolului. Aceste fibre transportă colesterolul cu ele și facilitează eliminarea acestuia prin intestin.

În fiecare zi, pregătiți-vă o salată cu doi morcovi rasi organici. Adăugați câteva legume și condimentați cu ulei de măsline și oțet de lămâie sau de mere. Evitați să adăugați sare.

Ovăz

Ovăzul este o cereală excelentă pentru sănătatea ta, atâta timp cât nu ai intoleranță la gluten. Principala sa caracteristică este conținutul ridicat de fibre solubile care scad colesterolul LDL, la fel ca morcovul. Evitați să vă lăsați păcăliți de produse care pretind că conțin ovăz, dar au și cantități mari de zahăr, făină de grâu și acizi grași trans, care cresc colesterolul.

Ovăzul crud sau gătit (dacă este digerat bine) este ideal pentru micul dejun, asociat cu iaurt sau o băutură vegetală, fructe proaspete, fructe uscate și semințe.

Usturoi

Usturoiul este un aliment medicinal care a fost folosit din cele mai vechi timpuri pentru tratarea multor afecțiuni. Reduce nivelurile ridicate de colesterol, dar și cele ale trigliceridelor, care sunt asociate cu acesta. Problema cu usturoiul este că este adesea dificil de digerat și provoacă respirație urât mirositoare.

Dacă sunteți îngrijorat de aceste disconforturi, puteți cumpăra tablete de usturoi. În caz contrar, vă recomandăm să mâncați un cățel de usturoi pe stomacul gol. Se întinde pe o pâine prăjită integrală, cu un strop de ulei de măsline.

Ghimbir

Această rădăcină exotică, aromată și picantă ascunde multe proprietăți pentru sănătate. Așadar, întotdeauna îl aveți la îndemână în bucătărie. Antioxidanții săi scad colesterolul și previn înfundarea arterelor. Ghimbirul previne formarea cheagurilor de sânge. Și ajută fluxul de sânge în tot corpul.

Puteți consuma ghimbir crud, ras într-o salată, într-o infuzie sau în pulbere ca condiment. Pentru a-l face și mai bun, faceți-vă un suc de ghimbir proaspăt sau un smoothie asociat cu alte fructe sau legume.

O combinație excelentă este de a amesteca măr, morcov și ghimbir.

De asemenea, îl puteți consuma cu portocală, ananas, papaya, mentă proaspătă, banană, pere, fructe de pădure roșii etc.

Este important să subliniem faptul că, dacă luați acest medicament pentru colesterol sau orice altă boală, trebuie să consultați un medic înainte de a efectua orice tratament natural, de exemplu, cura de usturoi tibetană.

Ceai verde

Potrivit unui studiu chinezesc, consumul de ceai verde reduce – puțin – nivelul colesterolului total și al colesterolului rău (LDL). Virtutile atribuite ceaiului verde sunt numeroase și, prin urmare, aceste rezultate par să adauge unul nou, deși nu trebuie așteptate miracole. Se pare că ceaiul verde – sub formă de băutură sau supliment – are un efect benefic, deși modest, asupra colesterolului.

Prin urmare, consumatorii au, în medie, un nivel total de colesterol cu ​​7,2 mg / dl mai mic decât cei care nu îl beau. În ceea ce privește colesterolul „rău” (LDL), reducerea este de 2,2 mg / dl. Nu s-a observat niciun impact asupra colesterolului „bun” (HDL). Într-un articol publicat de American Journal of Clinical Nutrition, specialiștii chinezi atribuie acest efect al ceaiului verde catechinelor pe care le conține. În ce cantități ar trebui consumate? Dozele au variat între 150 și 2.500 mg pe zi (o ceașcă de ceai verde conține aproximativ 100 de miligrame de catehine).





Adauga un comentariu