Actualitate

Cei care vor sa devina administratori de imobile se pot inscrie la examen

Publicat: 16 aug. 2016

In perioada urmatoare se va organiza o noua sesiune de examinare a persoanelor fizice pentru obtinerea atestatului de administrator de imobile. Persoanele care în prezent au absolvit cursuri de pregatire în domeniu, dar nu sunt atestate pot sa depuna cererea împreuna cu documentele solicitate în vederea atestarii, examenul avand loc în ziua de luni, 5 septembrie 2016.

„Dosarul se verifica de comisia de atestare, Serviciul asociatii proprietari din soseaua Nationala nr. 43, dupa care se depune prin registratura Primariei. Cu privire la locatia si ora sustinerii examenului scris si interviu, persoanele solicitante vor fi anuntate atât prin afisare la avizierele de la sediul Primariei, cât si pe pagina de internet a institutiei”, au precizat reprezentantii Primariei Iasi.

Candidatii declarati respinsi la sesiunile anterioare privind examenul de obtinere a atestatului de administrator de imobile pot participa la o noua sesiune de atestare în baza unei cereri si achitarii taxei de examinare. Evaluarea cunostintelor solicitantilor consta în completarea unui test grila cu 24 de întrebari din legislatia în vigoare specifica asociatiilor de proprietari si a unui test – lucrare practica privind repartizarea cheltuielilor la care candidatul trebuie sa raspunda la minim 21 de întrebari. Durata probei va fi de doua ore, iar din cele 24 de întrebari, canditatul trebuie sa obtina minimum de 21 de puncte ca sa fie declarat admis.

Din comisia de atestare vor face parte angajatii din cadrul Serviciului Asociatii Proprietari, dintre care Ioan Ciobanu cu functia de presedinte, si membrii Ramona Prelipceanu, Petronela Cislariu, Iuliana Guguianu si Doina Diumea. Examenul este organizat si supravegheat de angajati ai institutiilor subordonate Primariei Iasi, iar persoanele atestate se pot anagaja mai apoi in cadrul asociatiilor de proprietari.



loading...

Comentarii
  • Conform Noului Cod Civil din 2004 actualizat in 2013 aceasta COMISIE DE ATESTARE este intr-un mare conflict de interese deoarece din comisie fac parte Sefi de servicii din Primaria Iasi si angajati ai primariei.
    Primaria Iasi are firma care administreaza in jur de 510 asociatii din Iasi iar conflictul de interese apare atunci cand administratorii sau viitorii administratori ce vor participa la atestarea vor da examen cu aceasta Comisie de atestare.
    Oricand un administrator nemultumit ca nu a luat atestatul va putea face adresa catre Consiliul National Pentru Combaterea Discriminarii si va castiga.
    Deci cum indreptam aceasta situatie?

Adauga un comentariu