News Flash:

Cele mai ciudate reclamatii

3 Iulie 2008
1007 Vizualizari | 0 Comentarii
Reprezentantii Asociatiei pentru Protectia Drepturilor si Intereselor Consumatorului (APDIC) Iasi sustin ca plangerile pe care le primesc sunt variate si acopera toate domeniile, de la sistemele de navigare pana la faptul ca nu au fost contorizate in mod corect gazele naturale. "Am primit sesizari si in ceea ce priveste modul in care va fi contorizat consumul de gaze, avand in vedere ca acesta se va factura in megawatti pe ora si nu in metri cubi.

Consumatorii sunt nemultumiti de faptul ca nu a fost prezent si un reprezentant al lor atunci cand s-a luat etalonul de masurare a gazului. O alta neregula ar fi ca puterea calorifica a gazului are o abatere foarte mare, de 30 la suta. Acest fapt a facut ca pretul gazului sa ajunga de la 0,8 la 1,1 lei", a declarat Vasile Cazan, director al APDIC Iasi. Asociatia sustine ca a primit in ultimul timp multiple sesizari de la iesenii care apeleaza la serviciile Postei Romane. Acestia reclama ca produsele care ajung la destinatar nu corespund parametrilor de prezentare. Din lipsa unor documente, membrii APDIC nu au putut actiona, astfel incat aceste cazuri au ramas nerezolvate pana in prezent.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1586 (s) | 23 queries | Mysql time :0.038782 (s)