Centru pentru consumatorii cronici de alcool

19 Mai 2010
925 Vizualizari | 0 Comentarii
Maine, va fi inaugurat Centrul de Recuperare Post Cura ACAR pentru persoanele cu probleme legate de consumul excesiv de alcool. Centrul functioneaza in incinta Casei Sf. Iosif, ce apartine de Congregatia Don Orione. Specialisti din domeniul sanatatii mintale si alcoologiei din tara si strainatate, dar si specialisti din cadrul scolii Europene de Alcoologie si Psihiatrie Ecologica din Italia vor lua parte la o dezbatere cu tema Serviciile alcoologice teritoriale in Romania si in lume. La aceasta dezbatere specialistii vor prezenta specificul abordarii ecologico-sociale utilizata in Romania de ACAR (Asociatia Cluburilor Alcoolicilor in Recuperare) incepand din anul 2004. "In lumina noilor realitati ale societatii romanesti care arata o expansiune a fenomenului alcoolismului la toate categoriile de varsta, cu precadere la persoanele tinere, si in conformitate cu recomandarile OMS, privind obiectivele consumului de alcool, precum si tendintele europene de urmarire in ambulatoriu a alcoolicilor in tratament, a devenit necesara conjugarea eforturilor in vederea organizarii unui sistem coerent de urmarire in teritoriu si preventie a recaderilor. ACAR isi propune sa ajute persoanele cu probleme alcool-corelate, precum si familiile acestora in vederea depasirii dificultatilor de ordin social, economic si moral utilizand abordarea sistematica, ecologico-sociala a problemelor alcool-corelate si complexe", a declarat prof. dr. Calin Scripcaru, managerul Spitalului de psihiatrie Socola. Centrul de Recuperare Post-Cura apartine de Spitalul de psihiatrie si va fi inaugurat la ora 9.00.

Page time :0.4007 (s) | 22 queries | Mysql time :0.285898 (s)