National

CFR Calatori are de astazi MANAGEMENT PRIVAT! – UPDATE

Publicat: 21 mart. 2013
1
UPDATE 15:24 – Noul CEO de la CFR Calatori a terminat Facultatea de Politehnica sectia Transporturi, are un master in logistica transporturi, este de asemenea absolvent al Facultatii de Comert din cadrul ASE si a ocupat anterior functii de conducere in CFR Infrastructura si CFR Calatori.

In urma cu cateva minute, la ministerul Transporturilor a fost anuntat numele celui care va fi noul manager al Companiei CFR Calatori. Astfel, incepand de astazi, CFR Calatori are un nou Consiliul de Administratie, sub un management privat.

CEO a fost numit Valentin Dorobantu, in varsta de 40 ani, care, potrivit datelor prezentate, detine un master in logistica transporturilor. Au fost prezentati si membrii noului Consiliu de Administratie. Presedinte va fi Alexandra Gatej, iar printre membri se numara Dana Galben, cu experienta in administratie publica, sau Claudiu Octavian Dumitrescu, absolvent al Institutului Politehnic Bucuresti, care a ocupat functii in diferite societati din domeniul feroviar, potrivit realitateatv. In ceea ce priveste salariile, acestea urmeaza a fi stabilite dupa negociere.




Comentarii
  • DOROBANTU …PAZNIC LA OI.
    INCREDIBIL CE SE PETRECE IN MINISTERUL TRANSPORTURILOR , ASA CEVA NU SE POATE.DL. FENECHIU NE-ATI DEZAMAGIT .

    un motiv pentru care nu trebuia numit DOROBANTU.
    „Totuși, modul în care actualul director Valentin Dorobanțu înțelege să conducă CFR Calatori- în interesul operatorilor privaţi – ar putea fi pus, cu ușurință, pe seama unui management privat.”

  • manager privat pe draq :)))
    azi trenu iasi-vaslui era format din 2 vagoane multi calatori cu abonamente,permise si alte libere nu au putut sa urce
    de ce nu a facut cei noi ceva ??? nimic stau cu p*** la soare
    stau zeci de vagoane cu revizia expirata prin Iasi si alte gari mari

  • eu calatoresc numai cu trenul. imi placeau mai mult trenurile compartimentate (cele vechi cu azbest) si pentru faptul ca aveau suspensiile grele, neelastice. trenurile noi au foarte mult plastic de proasta calitate care cu timpul vor emana bacterii, plus ca suspensiile sunt elastice, ceea ce provoaca rau de masina. de aceea am ales trenul, in detrimentul autocarelor.
    NU voi calatori NICIODATA cu un tren privat, chiar daca cfr-ul de stat nu are ruta directa sau mai scurta catre destinatie. asa ca d-na Boagiu, nu va mai obositi sa privatizati CFR-ul, favorizand astfel firmele private care vor desfiintarea CFR-ului de stat.

Adauga un comentariu