News Flash:

Cine va reabilita albia raului Bahlui

29 Mai 2010
2759 Vizualizari | 0 Comentarii
• Lucrarea va fi efectuata de catre firma Dimar SRL din capitala • Criteriul de atribuire a fost pretul cel mai scazut al ofertei care îndeplinea conditiile impuse prin caietul de sarcini • Reabilitarea raului va trebui efectuata in 30 de luni de catre compania castigatoare

Firma Dimar SRL din Bucuresti, care a realizat constructia tronsonului A1 al soselei de centura care inconjoara municipiul Bucuresti, va reface si albia raului Bahlui. Analiza ofertelor depuse de catre companiile participante a fost facuta de o comisie formata din reprezentanti ai Ministerului Mediului si Padurilor, Ministerului Finantelor Publice, Administratiei Nationale Apele Romane si Administratiei Bazinale de Apa Prut – Barlad. Societatile care au depus oferte pentru executarea lucrarii au fost Conprif SA Buzau, Dimar SRL Bucuresti, Asociatia Vega '93 SRL Galati si Aquaproiect SA Bucuresti, Asociatia Castrum Corporation SRL Satu Mare si Rolido Prodinvest SRL si Pro Toby SRL, Lescaci Com SRL Negresti Oas, Themeli SA Grecia, Porr Technobau und Unwelt AG Viena, Austria, Hidroconstructia SA Bucuresti, Asociatia Ecprod SA Targoviste si Inspet SA si Financiar Acces SRL, Constructii Hidrotehnice SA Iasi. Toate firmele au drept sa conteste evaluarea ofertelor depuse in termen de 11 zile. In eventualitatea lipsei acestora, se va semna contractul de executie a lucrarilor.

Ce presupune reamenajarea

Durata contractului pentru obiectivul de investitie a regularizarii raului Bahlui este de 30 de luni si va cuprinde o serie de lucrari de asigurare a continuitatii pantei albiei raului, stabilizarea malurilor si decolmatarea albiei raului Bahlui pe o lungime de 11 kilometri. Stabilizarea malurilor albiei minore in zona in care se realizeaza decolmatarea va presupune o reprofilare a albiei minore, asigurarea unor imbracaminti cu un strat de beton armat in albia minora intre Podu de Piatra si Podul Tudor Vladimirescu, precum si o stabilizare a albiei minore din amonte de confluenta cu raul Nicolina pana la Podu de Piatra si intre Podul Tudor Vladimirescu si Podul Metalurgiei. Lucrarile pentru asigurarea liniei continue de aparare impotriva inundatiilor va cuprinde amenajarea unui dig de aparare in zona Cicoarei, refacerea parapetilor de aparare intre Podu de Piatra si Podul Tudor Vladimirescu si o suprainaltare a digului existent intre Podul Tudor Vladimirescu si Podul Sfantul Ioan. "In conformitate cu Ordonanta de Urgenta a Guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, Comisia de evaluare a ofertelor a desemnat ca si ofertant castigator pe SC Dimar SRL Bucuresti. Criteriul de atribuire a fost pretul cel mai scazut al ofertei care îndeplinea conditiile tehnice solicitate prin caietul de sarcini", a explicat Dan Buruiana, purtatorul de cuvant al Administratiei Bazinale de Apa Prut - Barlad.

Scandalurile criminale ale firmei Dimar SRL

De curand, trei persoane si-au pierdut viata din cauza unor lucrari amanate de reprezentantii firmei bucurestene. In luna martie a acestui an, Stefan Potolinca, in varsta de 33 ani, a avut parte de o moarte stupida, sfarsind din pricina unei gropi. Acesta se deplasa pe Drumul Judetean 208, care leaga localitatile Pascani si Valea Seaca din judetul Iasi, cand a intrat cu bicicleta cu care circula intr-un crater care trebuia astupat de firma Dimar SRL. Sub privirile disperate ale fiului acestuia de sapte ani, ieseanul a murit din cauza ghidonului bicicletei care i-a intrat in gat, in cadere. Vinovata pentru producerea unui accident la fel de stupid a fost gasita compania bucuresteana si in cazul mortii Madalinei Avram, de 29 ani, si a lui Adrian Bercea, in varsta de 31 ani. Acestia si-au pierdut viata din pricina unei gropi care le-a aruncat motocicleta cu care mergeau intr-un stalp de pe marginea Splaiului Unirii din Bucuresti. Firma Dimar SRL avea ca responsabilitate aducerea asfaltului la acelasi nivel cu gurile de canal, lucrari intarziate nemotivat. Reporterii cotidianului BUNA ZIUA IASI au incercat sa ia legatura cu conducerea firmei bucurestene. "Domnul director este intr-o discutie, mai asteapta cineva la rand, sunati mai tarziu", a declarat secretara firmei Dimar SRL, condusa de Iulian Dragunoiu.
Intr-un tarziu, directorul Iulian Dragunoiu a sunat la redactie si a declarat ca, deocamdata, nu are date despre contra-ofertele de la licitatia din Iasi. Referitor la articolele de presa in care firmei i se aduceau acuzatii grave privind doua accidente mortale, Dragunoiu a afirmat ca nu face nici un fel de comentarii. "Nu cunosc aceasta publicatie Click (ziarul care a prezentat accidentele - n.r.), nu comentez in nici un fel", a declarat Dragunoiu.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.4265 (s) | 22 queries | Mysql time :0.307685 (s)