Magazin

Clientii de masini noi se informeaza online

Publicat: 21 mai 2013
1

Cisco Systems a realizat un studiu pentru a masura încrederea consumatorilor în automobilele autonome si pentru a descoperi metodele de informare preferate în vederea achizitiei unui bun. Rezultatele au fost extrase din cele zece tari si 1.500 de interviuri completate. Unul dintre cele mai interesante aspecte ale studiului Cisco Systems a vizat caile de informare folosite de consumatori pentru a obtine ajutor în vederea achizitiei unui nou automobil. Potrivit studiului, 83% dintre respondenti prefera sa se informeze online în vederea achizitionarii unui automobil nou. Restul de 17% dintre respondenti prefera sa se informeze direct de la dealeri sau sa se informeze telefonic. În ceea ce priveste încrederea în site-urile producatorilor de automobile, 61% dintre respondenti au declarat ca le folosesc în vederea cautarii unui nou automobil. Practic, 78% dintre clientii de automobile noi se informeaza online înainte de a face o achizitie.
Al doilea punct din chestionarul celor de la Cisco a vizat încrederea în vehiculele autonome, o tehnologie care este înca în lucru, dar care a ajuns sa fie testata pe drumurile publice. La nivel global, 57% dintre respondenti au declarat ca ar avea încredere într-un automobil autonom. Cei mai încântati de ideea unei masini autonome sunt respondentii din Brazilia, 96% dintre acestia fiind de acord sa foloseasca un asemenea vehicul, urmati de India cu 86% si China cu 70%. Însa, atunci când au fost întrebati daca si-ar lasa copiii sa mearga într-o masina autonoma, doar 46% dintre clientii intervievati ar fi de acord cu acest lucru. Cele mai reticente tari la aceasta idee sunt Japonia, Franta si Germania, unde doar 6% dintre consumatori ar fi fost de acord sa-si lase copiii într-un automobil autonom.
Personalizarea automobilelor a fost un alt capitol al studiului Cisco, 65% dintre respondenti fiind dispusi sa divulge informatii personale precum înaltime si greutate, obiceiuri de condus si chiar preferintele muzicale, daca în schimbul acestora vor primi o experienta de conducere personalizata. Mai mult decât atât, 60% dintre consumatorii intervievati ar fi dispusi sa furnizeze si informatii biometrice pentru a obtine mai multa securitate pentru automobilul lor. În ceea ce priveste obiceiurile la volan, 74% dintre soferi ar accepta sa fie monitorizat stilul lor de condus pentru a obtine costuri mai mici la service-ul automobilelor si la asigurari.





Adauga un comentariu