News Flash:

Codul Rutier 2018. Pietonii sunt obligati sa faca asta, altfel risca sa primeasca amenzi usturatoare

16 Septembrie 2018
1955 Vizualizari | 4 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6559 RON (0.0000)
USD: 3.9517 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Pietoni

Codul rutier contine si prevederi legate de obligatiile pe care le au pietonii in trafic, nu doar referitoare la circulatia vehiculelor.

Astfel, pietonii sunt obligati, atunci cand sunt in trafic, sa circule pe trotuare sau, daca acestea nu sunt disponibile in respectiva zona, sa circule pe acostament, adica pe marginea, de cele mai multe ori nepavata, a drumului. Lor le este interzisa circulatia pe pistele de biciclete care sunt marcate corespunzator si pe autostrada.

Pietonii pot traversa un drum doar atunci cand semaforul pentru ei este de culoare verde. Cand culoarea verde a semaforului devine intermitenta inseamna ca semaforul urmeaza sa afiseze semnalul rosu, iar pietonii trebuie sa grabeasca trecerea si, daca drumul are un refugiu central sau un spatiu pe unde nu circula masinile, pietonii trebuie sa astepte acolo schimbarea culorii semnalului semaforului. Astfel, pietonii nu pot incepe traversarea drumului atunci cand semnalul de culoare verde al semaforului este intermitent sau atunci cand semnalul este de culoare rosie.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

codul rutier pietonii obligati trafic trotuare acostament
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (4)

Sandokan  | #669971
Prostie și dobitoceală curată. Sunt unele ,,trotuare”, unde nu este loc pentru pietoni, pt că , pista pentru biciclete, ocupă aproape tot trotuarul (acesta fiind foarte îngust). Ce pot să facă pietonii în acest caz ??? dar după mintea boului, cretinului, căruia i-a fătat mintea asemenea ,,câcăranie”, ce e mai periculos pentru pietoni ??? să meargă pe pista pt biciclete iar când vede un biciclist să îi dea voie să treacă iar apoi să își continue în siguranță deplasarea pe trotuar sau să se expună pericolului de a fi ,,agățat” de vreun autoturism deoare ce se deplasează pe carosabil ??? la cum circulă unii șoferi la noi, dacă circului pe carosabil, oricând este pericolul să fii ,,agățat” și târât pe carosabil. De unde dracu mai răsar asemenea proști, mă ??? iar pe autostradă unde se circulă cu viteză, ați văzut de multe ori oameni ,,plimbându-se printre mașini” ??? mi-e greață de câte prostie și tâmpenie dau dovadă unii.
Felix  |  #669976
Daca luam portiunea dintre podul T. Vladimirescu și P. Ros, e foarte periculos de a merge pe langa bordura. Daca mergi pe carosabil, iar din boschetii din fata facultatilor ies potai si se reped la tine, tu mergand pe carosabil, faci un pas in lateral sa nu te muste si direct in botul masinilor ajungi. Dar la bugetari, e ceata mare in cap. Minti odihnite.
Tomiță  | #669978
Să înțeleg că astea sunt noutăți în codul rutier ? toate astea, înafară de circulat pe autostradă, le facem zi de zi. Nu e ceva nou. Cu asemenea ”noutăți” vin unii pentru a mai lua un mandat ? e jale în capul lor, măi. Trupuri fără capete. Au capul între umeri, doar să nu le plouă în gât. În rest...
Waw  | #669997
Soferul area cea mai nare responsabilitate in trafic ,ca de aia face scoala si da test .Pietonii dupa lege nj pot fi obligati sa mearga pe unde vrea Politia Rutiera ,astea sunt aberatii “sa faca aia ,sa faca ailalta “ .Desigur ca tu ca pieton o sa mergi pe trotuar ,o sa ai grija la tramversat ,dar vedeti voi ..sa ajuns la situatia ca nu mai ai incredere nici pe zebra si stai in dubii sa treci sau nu,iar soferii “baa nu am toata ziua la dispozitie “ sii da batai .Si uite pietonul se “roaga “ sa treaca
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1735 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014982 (s)