News Flash:

Coletul scump i-a fost livrat cu surprize. O ieseanca a trecut prin momente cumplite din cauza angajatilor Fan Courier

6 Decembrie 2017
5097 Vizualizari | 1 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6590 RON (-0.0009)
USD: 4.1340 RON (-0.0129)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

• S-a bucurat cand a primit comanda la timp, desi nu se astepta • I-a pierit entuziasmul cand a vazut ce i-au adus angajatii firmei de curierat • Femeia a depus sesizare le Protectia Consumatorilor pentru paguba produsa

O clienta din Iasi a profitat de o oferta de Black Friday de pe un site cu diverse produse pentru bucatarie si a comandat un set cu vase pentru gatit din ceramica. Dupa ce comanda a fost plasata, i s-au dat asigurari ca va primi coletul in cel mult 3 zile.

Reprezentantii firmei s-au tinut de cuvant, iar ieseanca a fost sunata de un angajat Fan Courier pentru livrarea coletului chiar a doua zi. Cand a venit curierul in fata usii, i-a lasat coletul, iar ieseanca a platit aproximativ 300 de lei pentru produsele primite. Curierul si-a luat banii si a plecat. Cand a deschis insa coletul, ieseanca P. I. a avut un soc.

"Din cele 5 vase de ceramica pe care le comandasem, niciunul nu era intreg. Erau crapate, zgariate sau lipseau bucati din ele. L-am sunat pe curierul care mi-a adus coletul si mi-a zis ca trebuie sa vin la ei la sediu sa returnez produsele firmei ce mi le-a trimis. Ca nu e vina firmei de curierat ca au ajuns crapate. Am sunat si la firma de la care am cumparat bolurile si mi-au zis ca le-au trimis exact cum erau in poze. Adica in stare perfecta, fara sa fie deteriorate sau sa aiba altceva. Au acceptat insa sa mi le schimbe daca le returnez. M-am dus cu ele la Fan Courier, am completat toate documentele si trebuia sa astept sa-mi trimita din nou bolurile. Am asteptat o saptamana. Cand am sunat sa-i intreb cand vin vasele, mi-au zis ca trebuie sa mai astept pentru ca perioada asta e aglomerata pentru ca sunt multe comenzi", a spus ieseanca.

Nemultumita, aceasta a depus sesizare la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi. "Analizam toate reclamatiile care vin la noi impotriva firmelor de curierat. Cele mai frecvente nemultumiri ale clientilor in legatura cu Fan Courier sau alte firme de curierat sunt cele ce vizeaza livrarea produselor cu deficiente sau intarzierea livrarii coletelor", a declarat Alexandru Hordila, comisar-sef in cadrul CJPC Iasi.

Citeste si : Teapa de zile mari luata de un iesean! A primit un telefon de la Fan Courier care l-a scos din minti. Si-a jurat ca nu mai apeleaza la serviciile acestei firme

Zeci de sesizari impotriva firmei de curierat

Fan Courier este una dintre cele mai reclamate firme de curierat de catre ieseni la CJPC Iasi. Clientii nemultumiti au depus in acest an 30 de sesizari impotriva acestei societati cu privire la probleme legate de coletele pe care le primesc, dintr-un numar total de 56 de sesizari impotriva firmelor de curierat. Cei mai multi dintre reclamanti sunt clienti care comanda online diferite produse la oferta, iar unele colete vin din strainatate.

Astfel, pe mesele comisarilor CJPC Iasi sunt mai multe sesizari ale unor clienti care sustin ca au primit coletele cu intarziere sau lipsesc unul sau doua produse din comanda. Pentru ca nu ajung la niciun consens cu reprezentantii Fan Courier, clientii depun reclamatii la CJPC Iasi. De la inceputul anului pana in prezent, zeci de sesizari ale consumatorilor ieseni impotriva firmelor de curierat au fost analizate de catre comisarii din cadrul institutiei, majoritatea dintre ele fiind solutionate.

Citeste si : Si tu poti pati la fel! Este incredibil ce a patit acest tanar cand a primit coletul de la Fan Courier

Cele mai frecvente nemultumiri ale clientilor fac referire la intarzierea coletelor sau pachetelor pe care le primesc, faptul ca acestea sunt deteriorate sau ca pachetele nu au fost expediate la adresa corecta. In urma verificarilor efectuate de catre comisari, firmele de curierat sunt sanctionate, iar clientii nemultumiti primesc un alt produs sau li se restituie suma de bani platita pentru produsele respective.

In raspunsul reprezentantilor Fan Courier, acestia sustin ca "solicitarea dumneavoastra a fost trimisa departamentului corespunzator pentru a reveni cu un raspuns".

Citeste si : Atentie la coletele surpriza livrate de Fan Courier! Este INCREDIBIL ce teapa era sa ia un iesean

Raspunsul oficial al Fan Courier

"Vva pot spune ca FAN Courier nu a primit nicio informare oficiala din partea CJPC Iasi cu privire la nemultumiri sau reclamatii depuse in scris sau electronic de catre clienti ai serviciului nostru de curierat din Iasi", au precizat reprezentantii companiei de curierat.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

clienta fan courier crapate protectia consumatorilor curierat
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

Sofer Fan Courier  | #631458
Cred ca stie toata lumea cum sofeaza astia de la Fan Courier, mai ceva ca la raliuri. Nu e de mirare ca la livrare coletele ajung sfaramate.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2207 (s) | 21 queries | Mysql time :0.064512 (s)