News Flash:

Antoine Dourcerain, seful Dacia, la petrecerea de 50 de ani a marcii: "Nu exista planuri pentru Dacia hibrida sau electrica, dar putem sa visam"

3 Septembrie 2018
457 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7345 RON (+0.0005)
USD: 4.2201 RON (+0.0072)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Dacia

Definitoriu pentru Dacia este sa faca masini atractive, de buna calitate, la cel mai bun pret, iar acest lucru se va pasra si in viitor, a declarat pentru 0-100.ro Antoine Doucerain la aniversarea de 50 de ani a Dacia, care a avut loc Duminica, 2 Septembrie, in Parcul Herastrau si pe asfalt intre Piata Charles de Gaulle si Arcul de Triumf. „Nu exista planuri pentru o Dacia hibrida sau electrica, dar putem sa visam la asta”, a declarat Doucerain cand a fost intrebat cum vede urmatorii 50 de ani ai Dacia si daca in perioada urmatoare masinile marcii vor capata propulsie alternativa.

„In ADN-ul marcii exista filosofia de face masini atractive, de buna calitate, la cel mai bun pret. Acest lucru este definitoriu pentru Dacia. Logan a fost punctul de pornire si as zice ca tot ce parea imposibil la o masina… Romania a facut posibil. Din acel punct incolo totul a fost mai usor – sa dezvoltam conceptul initial si diferite versiuni derivate, inclusiv 4×4. E important sa fii agil pe piata, sa anticipezi. Vom continua in viitor sa facem la fel, bazandu-ne pe succesul de pana acum”, a declarat Antoine Doucerain.

Antoine Doucerain este director general al Automobile Dacia si al Grupului Renault Romania de la 1 Mai 2018, cand l-a inlocuit pe Yves Caracatzanis. Doucerain ii este subordonat lui Nicolas Maure, director de operatiuni al Grupului Renault pe regiunea EurAsia, din care face parte si Romania. Maure a fost si el pe postul ocupat in prezent de Doucerain.

Potrivit acestuia, apartenenta marcii la Dacia in cadrul unei aliante auto atat de mari cum este cea formata din Renault, Nissan si Mitsubishi este o cartela de acces catre orice tehnologie, insa „nu exista planuri pentru o Dacia hibrida sau electrica, dar putem sa visam la asta”.

Doucerain a adaugat: „Apartinem Grupului Renault si Aliantei cu Nissan si Mitsubishi, iar sistemele de propulsie sunt disponibile la nivel mondial. Este o chestiune de strategie si de momentul potrivit pentru a ingloba tehnologii precum acestea pe Dacia. Acel moment nu a venit”.

Intrebat ce s-a intamplat cu versiunea Dacia Duster 1.5 dCi EDC, adica Duster-ul cu transmisie automata (cu dublu ambreiaj), seful Dacia si al Grupului Renault Romania a explicat ca optimizarile facute pe acest grup motopropulsor au presupus inclusiv renuntarea la aceasta versiune: „Exista o strategie globala privind dezvoltarea de sisteme de propulsie, iar rezultatul optimizarilor facute este acela ca aceasta pereche nu va fi dezvoltata. Deci nu exista planuri pentru dezvoltarea acestui grup motopropulsor, dar avem alte versiuni pe care le putem folosi si oricum nu credem ca vanzarile vor fi influentate negativ. (…) Avem un proiect in acest sens, dar mai degraba pe benzina. Este prea devreme sa confirm”.

Practic Dacia Duster a pierdut varianta cu transmisie automata odata cu trecerea la noul standard de masurare a emisiilor, WLTP, de la 1 Septembrie 2018, iar cel mai probabil Grupul Renault a decis ca sunt costuri prea mari pentru a optimiza acest grup motopropulsor raportat la numarul de unitati vandute si la cariera comerciala (scurta) pe care ar fi avut-o Dacia Duster EDC, astfel ca alegerea rationala a fost de a renunta la aceasta versiune de Duster pur si simplu.

Intrebat daca varianta Logan Stepway, prezentata in Rusia sub sigla Renault, va ajunge sa fie comercializata si sub sigla Dacia – mai ales ca aproape toate modelele Dacia au acum versiuni Stepway – Antoine Doucerain a spus ca analizeaza aceasta oportunitate si cererile clientilor: „(…) as zice ca il luam in calcul daca exista oportunitati, dar o decizie nu a fost luata in acest sens, pana acum”.

Pentru aniversarea de 50 de ani a marcii Dacia nu sunt luate in calcul serii limitate sau modele speciale, asa cum a fost Dacia Logan 10 ani, conducerea companiei fiind concentrata pe intinerirea constanta a gamei de modele Dacia.

Intrebat cum vede relatia dintre romani si Dacia, seful marcii a spus: „E un fel de poveste de dragoste. (…) Credem ca romanii sunt foarte mandri de Dacia, iar cu noile modele dam noi motive ca sentimentul sa se pastreze nealterat. Ceea ce facem azi este un cadou special de multumire pentru romani: clienti, comunitate, public. Incercam sa intretinem aceasta relatie speciala dintre Dacia si romani”.

Dacia a pregatit pentru Duminica, 2 Septembrie, o petrecere de mare amvergura in parcul Herastrau si pe asfalt intre Piata Charles de Gaulle si Arcul de Triumf din Bucuresti: 50 de masini ale Dacia, din toata istoria marcii, au fost expuse si au defilat prin fata publicului, iar seara s-a incheiat cu un cocert Smiley si Sore.
 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dacia antoine doucerain
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (0)

Introduceti comentariul dumneavoastra
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2365 (s) | 21 queries | Mysql time :0.042778 (s)