Magazin

Cand isi cumpara barbatii chiloti

Publicat: 11 nov. 2009
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Cand isi cumpara barbatii chiloti
1

Barbatii isi cumpara singuri lenjerie intima numai atunci cand spera sa gaseasca o potentiala partenera, cu care sa aiba o relatie sentimentala, este rezultatul unui sondaj citat de Reuters. Sondajul, realizat de retailerul britanic Debenhams, a aratat ca barbatii lasa in mod normal sarcina achizitiei lenjeriei intime in seama mamelor lor, pana la varsta de 19 ani, adica cu sase ani mai mult decat femeile, care incep sa isi cumpere propria lenjerie in jurul varstei de 13 ani. In jurul varstei de 19-23 de ani, barbatii tind sa isi cumpere singuri lenjerie, pana la 31 de perechi pe an, convinsi fiind ca purtatul unei perechi noi de lenjerie este un lucru esential intr-o relatie sentimentala. Barbatii de 23 – 33 de ani isi cumpara din ce in ce mai putine piese de lenjerie intima, deoarece majoritatea sunt deja in relatii stabile si lasa aceasta sarcina in seama partenerelor, in cazul in care nu continua sa umble dupa alte femei. „Studiul nostru ne-a aratat ca poti spune cand un barbat este in cautarea unei partenere dupa numarul de piese de lenjerie intima pe care si le cumpara singur”, a spus un specialist in achizitii al Debenhams. „Daca isi cumpara peste 31 de perechi pe an, atunci fie inca incearca cu disperare sa o impresioneze pe femeia din viata lui, ori nu este ea aleasa”, a precizat el. Specialistul magazinului a mai spus ca rareori barbatii merg la raionul de lenjerie singuri si, de obicei, sunt convinsi ca partenera va alege pentru ei. Studiul a mai aratat ca achizitionarea de lenjerie intima se intensifica din nou cand acestia au varste de 38 – 40 de ani, cand unii reprezentanti ai sexului masculin trec prin despartiri si sunt din nou in cautare de partenere. Aceasta „noua goana dupa lenjerie” scade din nou in intensitate si tinde spre zero in jurul varstei de 44 de ani, cand ei sunt din nou in relatii stabile. In jurul varstei de 44 ani, majoritatea barbatilor nu sunt familiarizati cu departamentul de lenjerie intima care le este dedicat in magazine, bazandu-se pe femei pentru alegerea acestor „accesorii”.

Adauga un comentariu