Eveniment-Social

Plan bomba pentru traficul din Iasi! Schimbari uriase in cele mai circulate zone ale orasului. Toti soferii trebuie sa stie asta

Publicat: 13 iun. 2018
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Plan bomba pentru traficul din Iasi Schimbari uriase in cele mai circulate zone ale orasului. Toti soferii trebuie sa stie asta
1

@ Municipalitatea ieseana pregateste o serie de schimbari uriase in traficul din oras in perioada urmatoare @ Deciziile vizeaza doua zone intens circulate, unde se produc mereu ambuteiaje in trafic @ Totul ar urma sa fie pus rapid in aplicare in urma unor masuri

O decizie analizata recent de autoritatea locala ar urma sa aduca o serie de schimbari majore in traficul din municipiul Iasi. Totul tine de unele zone unde se inregistreaza frecvent ambuteiaje in trafic si care au ajuns sa fie un adevarat calvar rutier pentru conducatorii auto. Aceste decizii au fost luate in calcul deja de sefii din Palatul Roznovanu si ar urma sa fie analizate oportunitatile implementarii cat mai rapide a acestor detalii.

O prima masura tine de zona traficului de la pasarela Bucium. Municipalitatea are in plan modificarea intersectiei de la baza pasarelei spre zona Bucium. Practic, se urmareste largirea intersectiei in limitele posibilitatilor la intersectia Poitiers cu Bucium, unde ar aparea o banda de stocare spre stanga pentru strada Trei Fantani.

Pentru a putea permite soferilor sa vireze stanga spre strada Trei Fantani, primaria vrea sa largeasca spatiul de la intersectia Poitiers cu Bucium prin mutarea unui stalp de electricitate ce poate permite pastrarea a doua benzi pe sensul dinspre bulevardul Socola spre Bucium si aparitia benzii de stocare pentru virajul la stanga spre Trei Fantani. In zona este si un mic loc de refugiu pentru masini, loc care ar disparea in urma acestei decizii.

De altfel, zona respectiva este una din cele mai aglomerate din municipiu la orele de varf, iar nervii soferilor sunt mai mereu pusi la incercare. Pentru a fluidiza traficul, s-a luat aceasta decizie prin curbarea unei benzi dinspre Socola spre Bucium, soferii nefiind nevoiti sa mai opreasca brusc in spatele altui conducator auto ca pana acum.

Citeste si : Acuzatii grave in Primaria Iasi! Sefa de la Circulatie, in cardasie cu fiul pentru eliberarea avizelor? Reactia functionarei este de neinteles

O alta decizie majora in trafic este cea care tine de traficul din zona Nicolae Iorga. Traficul rutier din aceasta zona intampina o problema majora si din cauza circulatiei autoturismelor pe liniile de tramvai. Din aceasta cauza, de cele mai multe ori, mijloacele de transport in comun inainteaza destul de greu cu toate ca ar trebui sa aiba banda libera.

O situatie aparte este cea legata de virajul la stanga al masinilor pe sub podul de cale ferata spre Galata. De cele mai multe ori, masinile care asteapta sa faca viraj la stanga sub pod intra pe linia de tramvai, chiar daca mijloacele de transport in comun ar trebui sa inainteze.

Astfel, au aparut conflicte intre soferi si vatmani. In aceste conditii, a aparut propunerea interzicerii virajului la stanga pe sub pasajul Galata, pentru fluenta circulatiei pe bulevardul Nicolae Iorga. Pentru ca soferii sa poata ajunge totusi in Galata, ei ar urma sa circule tot inainte si sa faca rondul de la Podul de Piatra, urmand a se intoarce pe banda opusa pentru a intra sub pasaj.

Citeste si : Bomba in administratia ieseana! Inspectorii Guvernului au rascolit birourile unei institutii locale. Banuielile duc direct spre sefi. Au fost verificate toate contractele

Conflict la varful institutiilor iesene

O alta decizie luata in calcul, dar aflata insa la stadiul de intentie, este si desfiintarea trecerii de pietoni de la pasaj si aparitia unei pasarele pietonale. Cu toate acestea, proiectul este greu de realizat si din cauza conflictului dintre Directia Regionala de Drumuri si Poduri (DRDP) si municipalitatea ieseana.

DRDP a dat in judecata Primaria municipiului Iasi pentru refuzul de a prelua drumurile nationale DN 24 si DN 28, desi intre cele doua institutii au avut loc mai multe discutii. Cei din primarie au aratat ca nu pot prelua drumurile pana nu se face un inventar complet, iar Directia de Drumuri a decis sa actioneze municipalitatea in instanta pentru nepunerea in aplicare a unei decizii luate chiar in Consiliul Local Iasi.

De altfel, mai multe investitii care ar urma sa fie derulate si care cuprind aceste drumuri nu pot fi implementate tocmai din cauza acestui conflict institutional.

Adauga un comentariu