Actualitate

Bataie de joc marca FAN Courier! Un iesean a ramas socat cand a desfacut coletul refuzat de client. S-a ajuns la plangeri penale – FACSIMIL

Publicat: 11 oct. 2018
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Bataie de joc marca FAN Courier Un iesean a ramas socat cand a desfacut coletul refuzat de client. S-a ajuns la plangeri penale - FACSIMIL
1

@ Un iesean care lucreaza in domeniul IT sustine ca a fost inselat de firma FAN Courier, dupa ce a incercat sa trimita unui client din alt oras un colet care continea mai multe memorii de calculator @ Acesta reclama faptul ca angajatul firmei de curierat si destinatarul ar fi umblat in pachetul respectiv si ar fi schimbat bunurile din interior cu altele de valoare mai mica, apoi coletul a fost refuzat si retrimis expeditorului @ Clientul asteapta in zadar de aproape trei luni o rezolvare a cazului si a facut plangere penala impotriva firmei de curierat si a destinatarului dupa aceasta situatie nefasta

Un tanar inginer din Iasi care lucreaza in domeniul IT sustine ca a fost inselat de firma de curierat rapid FAN Courier, dupa ce a incercat sa expedieze o comanda facuta de un client din Pitesti. Acesta povesteste ca a trimis coletul in luna iulie a acestui an, iar cand a ajuns la destinatar, produsele din interior au fost folosite, ceea ce contravine politicii FAN Courier.

"Am fost inselat de catre FAN Courier. Astept de 3 luni o rezolvare si nicio sansa. Am facut plangere penala, am facut plangere la OPC, sper sa ma ajute cineva. Pe data de 12.07.2018 am trimis un colet prin firma de curierat FAN Courier, care continea 10 memorii laptop Samsung identice, fapt dovedit prin packing listul de tur, la Pitesti catre Marian Raducu. Coletul a fost trimis cu deschidere la livrare prin FAN Courier, dupa cum a cerut destinatarul. Ziua urmatoare am verificat in aplicatia FAN Courier, unde am observat coletul refuzat", spune ieseanul Daniel Hristea.

Apoi, acesta l-a sunat pe destinatar si l-a intrebat ce s-a intamplat. Destinatarul i-a spus ca a refuzat coletul deoarece a introdus 2 memorii din cele 10 in laptop si laptopul nu s-a deschis.

"I-am spus respectuos ca este posibil ca memoriile sa nu fie compatibile cu laptopul lui si ca nu este frumos ce a facut (ca le-a testat), memoriile nu se testeaza, ci doar se verifica, conform politicii FAN Courier de verificare colet, fapt pentru care l-am si inregistrat. In conversatie a spus ca el mai are in laptop 2 memorii la fel si ca lui ii merg si normal trebuiau sa mearga si ale mele. In momentul in care el a spus ca are 2 memorii la fel am facut mai multe reclamatii la FAN Courier, fiindu-mi frica sa nu fi stricat cele 2 memorii sau sa-mi puna in colet memoriile lui cele 2 care a recunoscut ca sunt la fel", a mai povestit inginerul IT.

Au urmat o serie de reclamatii la firma de curierat, iar ieseanul a asteptat raspunsurile de la FAN Courier care au fost negative. "Mi s-a spus ca curierul a fost supus la testul Poligraf si ca a trecut testul, deci FAN Courierul nu are nicio vina, probabil destinatarul a vorbit aiurea", a mai spus acesta.

Citeste si: Colete distruse venite prin FAN Courier? Motivul este cat se poate de clar – VIDEO

Colet returnat cu alte produse fata de cele trimise

Dupa nenumarate telefoane si plangeri facute la sediul FAN Courier Bucuresti, ieseanul a fost la sediul din Iasi al firmei unde a facut o reclamatie in data de 18.07.2018, loc in care a si predat inregistrarea telefonica din care reiese ca curierul a lasat persoana destinatara sa testeze produsele (sa le introduca in laptop).

"Dupa ce i-am anuntat pe cei de la FAN Courier ca am inregistrarea telefonica mi-au dat dreptate, insa ei nu doreau sa ma despagubeasca, sa-mi ofere valoarea rambursului sub nicio forma. Am primit raspuns de la dansii ca vor sa ma despagubeasca doar cu 260 de lei, prin acest raspuns practic isi recunosc dansii vina", a mai spus acesta.

Citeste si: Coletul scump i-a fost livrat cu surprize. O ieseanca a trecut prin momente cumplite din cauza angajatilor Fan Courier

Apoi, pe data de 9 august, ieseanul a trimis catre FAN Courier Bucuresti coletul care continea dvd-ul cu inregistrarea telefonica cu destinatarul care recunoaste ca a fost lasat de curier sa verifice 2 din cele 10 memorii sa le introduca in laptop.

"In conditiile in care nu am avut sprijin din partea FAN Courier, am mers pe 30.08.2018 la sediul din Iasi sa ridic coletul retur. Mentionez ca pana la data de 30.08.2018 coletul nu a mai fost verificat de nimeni, eu l-am refuzat de fiecare data de cate ori s-a incercat sa mi se returneze, m-am gandit sa-l refuz pana ce primesc un raspuns final oficial. In prezenta sefului de agentie, a angajatei si a camerelor de luat vederi s-a desfacut coletul, unde in loc de 10 memorii Samsung identice (conform packing list tur), s-au gasit 4 memorii Samsung, 3 Kingstone, 2 MT si una fara eticheta", spune Daniel Hristea.  

Citeste si: Si tu poti pati la fel. Ce surpriza a avut acest barbat cand a mers sa-si ridice coletul de la Fan Courier

Plangere penala facuta de expeditor impotriva firmei de curierat si a destinatarului

Dupa acest moment, s-a intocmit un proces verbal, s-au facut poze, iar coletul s-a sigilat inapoi si se afla la sediul FAN Courier Iasi.

"Eu consider ca am fost mintit si inselat de catre destinatar, care nu putea sa faca asta fara ajutorul angajatului de la FAN Courier. In concluzie, am trimis un colet cu 10 memorii identice Samsung conform packing sist si s-au intors alte 10 memorii de la alte firme. Depun plangere penala impotriva FAN Courier si impotriva lui Marian Raducu si ma constitui parte civila in procesul penal", este de parere ieseanul Daniel Hristea.

Reprezentantii FAN Courier nu au oferit un punct de vedere pana la inchiderea editiei. Compania este liderul pietei interne de curierat rapid. Înfiintata în 1998, compania deserveste peste 30.000 de clienti, având un parc auto de peste 2.300 de autovehicule si o echipa de peste 2.750 de angajati.

Adauga un comentariu