Local

Compania Orange, amendata cu 4000 lei. Tot mai multi clienti renunta la contracte

Publicat: 10 sept. 2012
1

@ Compania de telefonie mobila Orange a reusit sa acumuleze cele mai multe reclamatii la OPC Iasi si sa fie amendata in urma acestora @ Sute de ieseni au reclamat în acest an operatorii de telefonie mobila pentru ca nu le-au fost reziliate contractele @ Acestia sunt obligati sa accepte servicii pe care nu si le mai doresc

Compania de telefonie mobila Orange se afla in topul reclamatiilor la OPC Iasi. Orange a reusit sa acumuleze aproape 100 de reclamatii de la clientii nemultumiti de serviciile oferite. Cei mai multi dintre ieseni au reclamat operatorul de telefonie mobila ca nu a reziliat contractul la cererea lor si au fost obligati sa accepte servicii pe care nu si le doresc. Orange s-a ales si cu o amenda usturatoare de 4.000 de lei tocmai pentru refuzul de reziliere a contractelor. Conform reprezentantilor Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi, jumatate dintre aceste reclamatii sunt neintemeiate, o mare parte dintre acestea se rezolva pe cale amiabila, iar pentru doar 10 la suta dintre ele se aplica si amenzi. „Aproximativ 50 la suta dintre reclamatiile primite de la Orange sunt neintemeiate, 40 la suta se rezolva pe cale amiabila, iar amenda de 4.000 de lei a fost data in decursul acestui an pentru doar 10 la suta dintre reclamatii”, a declarat Daniel Piftor, comisar-sef CJPC Iasi.

De regula, clientii care vor sa renunte la un contract incheiat cu un operator de telefonie mobila, contacteaza telefonic operatorul in privinta acestui aspect. In momentul in care compania este instiintata despre dorinta clientului, acesta o inregistreaza ca fiind in curs de reziliere. In termen de 10 zile, clientul este contactat de compania de telefonie si ademenit sa-si continue contractul, fiindu-i oferite o serie de avantaje. In momentul in care clientul refuza toate ofertele operatorului si depune si o cerere scrisa de reziliere, iar compania nu da curs solicitarii in termenul prevazut in contract, aceasta este susceptibila de sanctiune. Compania Orange a motivat volumul mare de munca pentru lipsa de promptitudine in contactarea clientilor.

In acest an au ajuns pe masa comisarilor de la Protectia Consumatorilor aproximativ 180 de reclamatii legate de serviciile operatorilor de telefonie din judet. In topul reclamatiilor se afla Orange, care a acumulat 99 de reclamatii, urmata de compania Romtelecom, cu 43 de reclamatii.

„Clientii sunt sfatuiti, in momentul in care incheie un contract pentru un abonament de telefonie mobila, sa citeasca toate clauzele contractuale, sa ia la cunostinta reducerile, sa nu se grabeasca si eventual sa ceara contractul acasa pentru a-l studia. De asemenea, sa nu cumpere oferte de pe strada”, a mai declarat Daniel Piftor.





Comentarii
  • am fost client orange din doua mii ,am avut chiar si 2 abonamente pe un singur nume iar cind am cerut intelegere de a-mi modifica abonamentul din motive financiare [deci nu am vrut sa renunt la abonament sperand ca imi voi reveni cu banii ] nimeni din operatori nu a binevoit sa-mi raspunda la mesajele ,email-urile trimise .Asa ca am hotarat sa-mi anulez abonamentul in momentul incheierii contractului si atunci am primit din partea lor multe apeluri incercand sa -mi ofere alte optiuni dar… am zis NUUUU .SA LE FIE RUSINE ,iar multi din cunoscutii mei sunt dezamagiti de SERVICIILE LOR.

    • exact asa am patit eu. aveam doua abonamente mai mici si vroiam unul mai mare. nu avem cu cine ma intelege. logic era sa nu aiba nimic impotriva, pt ca ei ieseau mai bine (in loc de doua de sapte euro luam unul de cincisprezece euro). pana la urma am renuntat, dar a durat doua luni pana sa reusesc sa reziliez contractele

      • iar referitor la faptul ca sunt depasiti de volumul de munca si nu pot contacta clientii – in cele doua luni cat am asteptat sa ma contacteze cineva pt reziliere, am fost sunata „intamplator” de cinci ori cu oferte de net, de telefonie fixa, de orice. deci aveau personal disponibil, dar il foloseau la promovare si nu la ajutat clientii!!!

  • exact acelasi lucru se intampla si la VODAFONE. le trimiti zeci de solicitari de reziliere si ei nici nu ti raspund…
    cand vom termina cu acest „monopol”?

  • Acum aproximativ un an am primit un telefon de la ei cu o super oferta, pt ca sunt clienta fidela de „n” ani, ca e personalizata, ca e nu stiu cum. Oferta era de 9,** euro. Intr-adevar, aproape mi s-au dublat minutele. Nici dupa 2 luni, a aparut pe piata un abonament cu exact acelasi nume (!!), la 9euro, muuult mult mai bun.Am sunat si am zis ca vreau si eu acel abonament, dar mi s-a zis ca nu, al meu e mai scump (cu ** centi!!) si nu se poate. I-am intrebat: „bine, dar acum 2 luni cand mi-ati facut aceasta SUPER oferta?!?!” si au zis ca atunci nu stiau ca se va lansa acest nou abonament. Pe bune?!?! De-atunci, m-au mai sunat de vreo 3 ori cu asa-zise super oferte. Abia astept sa se termine perioada contractuala si adioooo.

    • Asa-i, Oana ? Prin ceva asemenator am trecut si eu, insa bine ca nu am apucat sa semnez pe minunatul lor abonament. Iar cand a aparut cel muult mai bun m-am transferat intr-o saptamana in reteaua cea mai mica unde -fara nici un fel de reclama- lucrurile stau cu muuult mai bine. Perfectiune nu exista, insa nu se compara ce am avut cu ce am acum, nici la semnal, nici la servicii. Acum sunt mai multumit.

  • Cel mai slab semnal de telefonie mobila in Iasi este Orange,eu am * abonamente din doua mii ,le-am transmis ca semnalul este slab in interior si ei au spus ca daca afara semnalul este bun in interior nu-i intereseaza.Le-am comunicat ca ma voi porta la alta,SI ASA VOI FACE.RUSINE ORANGE DINTR-O COMPANIE NR.* ATI AJUNS DE K K AT.

  • cand mi s-a incheita perioada contractuala mie mi-au reziliat fara nicio problema si mi-au trecut numarul pe prepay! eram client de aproape zece ani! evident ca au sarit si la mine cu oferte de prelungire dar nicuna nu era mai buna decat prepay-ul! in plus iti poti cumpara mai usor si ieftin un pelefon prin orange phone credit decat din punctele pentru fidelizare!

  • SI EU AM AVUT * ABONAMENTE DIN ANUL 2*00 SI CAND AM VRUT SA RENUNT LA EXPIRAREA CONTRACTULUI IN 2**1 MI-AU TREBUIT 2 LUNI DE ZILE. CEL MAI BINE TRIMITE-TI O ADRESA PE FAX SI ATUNCI NU MAI AU CE FACE .
    NU INREGISTRATI CEREREA PRIN OPERATORI LA SERVICIU CLIENTI.

    • Problema este că eu am mers la Orange Shop să depun cerere scrisă de reziliere a contractului și m-au refuzat spunând doar telefonic pot rezilia. Am făcut asta și a durat 2 luni și jumătate și vreo 5 telefoane. Am sunat să-mi rezilieze contractului și după vreo trei săptămâni când am sunat din nou mi-au spus că este înregistrată nici o cerere.
      Un prieten a vrut să-și închidă abonamentul și să treacă pe pre-pay dar i-au spus că nu se poate căci își va pierde numărul. După amenări cu OPC-ul nu au mai recunoscut că își pierde numărul

      • Scuzați greșelile gramaticale. Eram nervos pe Orange și am vrut să scriu cât mai mult și mai repede. Varianta corectată:)
        Problema este că eu am mers la Orange Shop să depun cerere scrisă de reziliere a contractului și m-au refuzat spunând că doar telefonic pot rezilia. Am făcut asta și a durat 2 luni și jumătate și vreo 5 telefoane. Am sunat să-mi rezilieze contractul și după vreo trei săptămâni când am sunat din nou mi-au spus că nu este înregistrată nici o cerere. Un prieten a vrut să-și închidă abonamentul și să treacă pe pre-pay dar i-au spus că nu se poate căci își va pierde numărul. După amenințări cu OPC-ul nu au mai recunoscut că își pierde numărul.

  • BA orange ii si va ramane si cel mai bun operator de pe piata,sunt de ** ani la ei si nu am avut probleme cu semnalul sau cu rezilierea unor numere.Asa ca daca nu va convine mutati-va la cea mai ******** retea.ORANGE no *

    • MAI RAGALIE,LUCREZ IN DISTRIBUTIE TOATA TARA SI AM DOUA TELEF,UNUL PE orange SI UNUL PE COSMOTE. Ghiceste pe care telf. sunt sunat cel mai mult.Pe cosmote fraierica care e nr. meu personal,pt ca pe orange rar ma gaseste,doar daca sunt intr-un oras.Am convins directorul si acum toti suntem pe COSMOTE.UNDE NU ARE orange semnal cu siguranta ai pe COSMOTE,PROBAIL SI VODAFONE,NU CUNOSC

  • Orange ramana no * la tepuit clientii. Dupa foarte multe insistente si nervi intinsi la maxim am reusit sa reziliez contractul. Am scapat de ei foarte greu. Isi bat joc de clienti. Daca depui o cerere de reziliere trebuie sa asteptiv 3* de zile lucratoare, timp in care trebuie sa ai deschis telefonul permanent.
    Acum imi pare rau ca nu i-am reclamat la OPC.

  • ORANGE E LA FURAT de mult.

    Doar ca ai prieteni in retea te retine… CA in rest serviciile sunt cele mai proaste de pe piata.

    Probleme cu semnal in mai toate zonele orasului Iasi. Nu mai zic de periferie.

    In Visan de exemplu e jale. Un an ne-au tot dus cu presu… Ca in 3 luni facem o investitie, ca marti ca scarti…. pana m-am mutat cu numarul in Cosmote.

    Vodafone insa ramane imbatabil la calitatea semnalului!!!

    ORANGE = NESERIOZITATE

    • Cine a zis ca aceasta companie e aiurea, sa stiti ca e!!! Avem probleme cu semnalul de 2 ani! Am facut la ei reclamatii, ne-a dat nr. de inregistrare si cu asta am ramas! Tot nu au facut nimic! Doar ne amagesc! Merita sa schimbati reteaua!!!Cosmote e valabil in toata tara…huuuu….huuu…orange

  • Cei de la Orange au devenit foarte aroganţi, la fel ca şi unele bănci care cred că deţin monopolul şi se comportă execrabil cu clienţii. Dacă îţi expiră abonamentul la Orange şi doreşti să treci pe cartelă prepay ori să îţi portezi numărul în altă reţea, nu ai nici o şansă. Din oficiu îţi menţin abonamentul şi te cicălesc să nu îi părăseşti. Nişte mizerabili.

  • Am renunțat la Orange deoarece nu aveam acoperire atunci când ieșeam în afara orașului. Am trecut pe Cosmote și nu mai am probleme cu semnalul. Am rămas surprins de faptul că cei de la Cosmote nu recompensează portarea. Mai concret, i-am întrebat ce primesc dacă vin cu număr din altă rețea. Mi-au răspuns că nu primesc nimic și că îmi recomandă să-mi iau un număr nou, de Cosmote, pentru a nu îmi induce în eroare persoanele care dorec să mă apeleze din alte rețele. Mi s-a părut corect gestul lor, comparativ cu alții care stimulează portările.

Adauga un comentariu