Local

Compania Wizz Air, dată în judecată la Iași! Întreg scandalul a izbucnit de la întârzierea unei curse Tel Aviv – Iași cu mai bine de cinci ore! (Exclusiv)

Publicat: 27 ian. 2021
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Compania Wizz Air dată în judecată la Iași Întreg scandalul a izbucnit de la întârzierea unei curse Tel Aviv - Iași cu mai bine de cinci ore Exclusiv
O societate a dat în judecată compania aeriană Wizz Air: reclamanta le cere magistraților ieșeni să oblige firma la plata unor despăgubiri din pricina unei întârzieri înregistrate la o cursă

Reprezentanții unei firme au dat în judecată compania aeriană Wizz Air. Reclamanții de la Airhelp Limited solicită despăgubiri de la operatorul low-cost. Aceștia le-au spus magistraților din cadrul Judecătoriei Iași că un pasager a solicitat daune, după întârzierea unei curse Tel Aviv – Iași

O companie aeriană a fost dată în judecată la Iași! Întreg scandalul a izbucnit de la întârzierea unei curse! O societate a cerut daune de la Wizz Air! Astfel, recent, Airhelp Limited a acționat în instanță Wizz Air Hungary Ltd. Budapest – Sucursala Otopeni.
Magistrații din cadrul Judecătoriei Iași au admis acțiunea.

„Instanța admite cererea formulată de reclamanta Airhelp Limited în contradictoriu cu pârâta Wizz Air Hungary Ltd. Budapest – Sucursala Otopeni. Obligă pârăta să îi plătească reclamantei suma de 1.911 lei, reprezentând despăgubiri, precum și dobânda legală aferentă acestei sume, ce va fi calculată de pe 24 decembrie 2019 și până la data îndeplinirii obligației de plată. Obligă pârâta să îi plătească reclamantei suma de 110 lei, cu titlul de cheltuieli de judecată. Executorie”, au menționat judecătorii ieșeni.

Compania Wizz Air, dată în judecată de reprezentanții Airhelp Limited

Așadar, litigiul dintre Airhelp Limited și Wizz Air Hungary Ltd. Budapest – Sucursala Otopeni a început în luna septembrie a anului trecut. Prin cererea înregistrată pe rolul instanței, reclamanții au cerut de la operatorul low-cost despăgubiri în valoare de 400 de euro, reprezentând compensație întârziere zbor, a dobânzii legale, începând cu data înregistrării cererii și până la data plății, cu cheltuieli de judecată.

„Zborul nr. W6 3690 din 17 mai 2019, operat de pârâtă, cu decolare din Aeroportul „Ben Gurion International Airport”, Tel Aviv – Yafo și aterizare pe Aeroportul Internațional Iași a avut o întârziere de peste 3 ore, fapt ce a dat naștere dreptului pasagerului Zaidan Mashhora la plata compensației în cuantum de 400 de euro, în conformitate cu prevederile Regulamentului CE nr. 261/2004″, au afirmat reclamanții.

Aceștia au adăugat că pasagerul le-a transmis dreptul de obținere a despăgubirilor datorate de către Wizz Air.

„Întârzierea zborului nu a fost determinată de împrejurări excepționale, care să exonereze pârâta de la despăgubirea datorată”, au mai spus cei de la Airhelp Limited.

Reprezentanții companiei aeriene nu au răspuns solicitării făcute de Airhelp Limited

Magistrații ieșeni au constatat că cei de la Wizz Air nu au răspuns solicitărilor formulate de Airhelp Limited.

„Înscrisurile depuse la dosar – rezervare, biletul electronic și confirmarea din partea pârâtei că zborul menționat a fost amânat pentru 5 ore și 35 de minute – dovedesc situația de fapt expusă de reclamanta-cesionară, iar pârâtei îi revenea sarcina să facă dovada cauzelor exoneratoare de răspundere. Or, instanța reține că, în cauză, operatorul de transport nu a depus un răspuns față de pretențiile reclamantei, nu a transmis nicio dovadă la dosar de natură să infirme situația de fapt rezultând din înscrisuri”, au concluzionat judecătorii ieșeni.

Adauga un comentariu