Eveniment-Social

Compania Zeelandia alege Toyota Hybrid – FOTO

Publicat: 13 apr. 2016
In luna aprilie a acestui an, Toyota Iasi a incheiat un nou parteneriat cu SC Zeelandia SRL, subsidiara din Romania a grupului cu acelasi nume din Olanda, prin care aceasta inlocuieste flota de masini existente cu Toyota Hybrid, prin achizitia unui numar de 9 unitati. Reducerea consumului de combustibil si a noxelor face parte dintre proiectele si activitatile specifice planificate pe termen mediu si lung, pentru imbunatatirea  sustenabilitatii business-ului Zeelandia. Zeelandia Romania a fost deschisa in 1998, activand in industria ingredientelor alimentare pentru panificatie, patiserie si cofetarie. Grupul Zeelandia detine astazi 19 fabrici, avand 27 de subsidiare si joint ventures, de pe 4 continente. Brutarii, patisierii si cofetarii din peste 100 de tari ale lumii au acces si apeleaza cu incredere la produsele Zeelandia. Cu aceasta ocazie am decis impreuna cu partenerii nostri sa mergem in directia unei colaborari axate pe educarea in privinta grijii pentru mediu, prin utilizarea modelelor hibrid. 
Astfel, compania Zeelandia devine prima companie privata din Iasi care se implica direct in reducerea nivelului emisiilor si pastrarea unui mediu inconjurator curat, incluzand in flota sa primele doua masini Toyota Yaris Hybrid. Totodata, speram ca aceasta initiativa va indemna si alte companii private sa aleaga aceasta alternativa in ceea ce priveste pastrarea unui mediu inconjurator cat mai curat, emisii si consum redus, cost redus de proprietate, valoare de revanzare si, nu in ultimul rand, placerea de a conduce. Toyota, inca din 1997, este unul dintre pionerii initiativelor privind responsabilitatea fata de natura si siguranta autovehiculelor si este constienta de faptul ca, a creste in armonie cu mediul local si societatea este singura cale prin care o initiativa, un proiect sau chiar o industrie poate fi durabila. Mai mult decat atat, prin imbunatatirea tehnologiei conventionale, precum si eforturile de pionierat in aplicarea de noi tehnologii, Toyota a facut pasi uriasi in a dezvolta automobile eco, care ne vor ajuta sa reducem emisiile de carbon , diminunand astfel efectul de sera si consecintele negative ale acestuia asupra planetei.
Ca urmare a angajamentului pe care Toyota si l-a asumat fata de pastrarea unui mediu inconjurator cat mai curat si prin politica Toyota Earth Charter, intentia companiei este de a reduce pana in anul 2020 cu 25% consumul de carburant conventional, prin dezvoltarea tehnologiilor hybrid plug in, masini electrice si FCV (hidrogen). Toyota – cea mai verde marca auto – este un exemplu despre cum preocuparea fata de mediu devine o prioritate la nivel de management, determinand astfel angajamentul real fata de opinia publica din toata lumea. Promisiunea Toyota pentru clientii sai este sa imbunatateasca performanta tehnologiei hibrid, sa reduca costurile si sa extinda linia de produse hibrid dintre modelele cu propulsie conventionala, atat de apreciate de catre clientii Toyota. Astazi, peste 8 milioane de clienti Toyota din toata lumea, conduc un model Toyota HYBRID. 




Adauga un comentariu