News Flash:

Controale la asociatiile de proprietari

1 Februarie 2006
1204 Vizualizari | 0 Comentarii
•In urma unei decizii luate de primarul municipiului, Gheorghe Nichita, reprezentantii SC CET Iasi SA au anuntat ca vor fi formate echipe ale angajatilor unitatii care vor merge in control la asociatiile de proprietari

In urma unei decizii luate de primarul municipiului, Gheorghe Nichita, reprezentantii SC CET Iasi SA au anuntat ca vor fi organizate echipe formate din angajati ai unitatii, care vor merge in control la asociatiile de proprietari. "A fost deja stabilita o echipa de economisti, juristi si ingineri care va merge in control la asociatiile de proprietari, pentru a vedea cum se poate rezolva problema datoriilor", a declarat Constantin Ciofu, directorul Uzinei de Furnizare a Energiei Termice - UFET din cadrul SC CET Iasi SA. Acesta a precizat ca intr-o prima etapa vor fi verificate aspecte precum evidentierea debitelor asociatiile de proprietari catre furnizori pe listele de plata si modul de intocmire si circulatie a documentelor privind activitatea financiara si contabila a asociatiilor de proprietari. De asemenea, vor fi verificate modul in care sunt repartizate cheltuielile comune, precum si inregistrarea, urmarirea si lichidarea debitelor. Intr-o a doua etapa a acestei activitati de control, vor fi identificati proprietarii si locatarii de apartamente care au datorii foarte mari. Constantin Ciofu, directorul UFET, a mai spus ca administratorii vor beneficia de asistenta de specialitate pentru obtinerea titlurilor executorii si executarea silita a datornicilor cu ajutorul executorului judecatoresc. Va fi controlat, de asemenea, si modul in care administratorii repartizeaza ajutoarele pentru caldura.
La randul sau, Petrica Focsa, seful Serviciului Asociatii de Proprietari din cadrul Primariei Iasi a reamintit ca asociatiile au datoria de a angaja numai administratori atestati de catre municipalitate. "Am vorbit cu cei de la Regia Autonoma Judeteana de Apa Canal (RAJAC) si, prin intermediul lor, presedintii de asociatii vor lua din nou la cunostinta de obligatia de a angaja numai administratori atestati. Cei care nu respecta aceasta prevedere sunt pasibili de amenda, in valoare de un milion lei (100 RON)", a declarat Petrica Focsa. Acesta a reamintit ca legislatia care reglementeaza activitatea asociatiilor recomanda organizarea Adunarilor Generale in primul trimestru al anului. "Cu aceasta ocazie poate fi adoptat bugetul de venituri si cheltuieli, sunt organizate alegeri si se iau in discutie si salariile personalului", a precizat Petrica Focsa.
Cristian MATASA
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1780 (s) | 22 queries | Mysql time :0.062359 (s)