News Flash:

Controale la firmele de inchirieri masini

26 Iulie 2010
1069 Vizualizari | 0 Comentarii
Daniel Piftor
Comisarii de la Protectia Consumatorilor atrag atentia iesenilor asupra faptul ca, acestia, in calitate de clienti ai firmelor de inchirieri masini - rent a car, au mai multe drepturi. Cei care sunt nevoiti sa apeleze la serviciile acestor firme trebuie sa stie ca au mai multe drepturi in conditiile legislatiei care reglementeaza acest domeniu. Astfel, prestatorii de servicii sunt obligati sa-i informeze pe clienti nu numai în privinta numelui conducatorului auto, în cazul în care masina este închiriata cu sofer, ci si asupra numarului autorizatiei de prestare a serviciului, a datei urmatoarei verificari tehnice, a tipului de carburant utilizat si daca autovehiculul a fost implicat în accidente majore. De asemenea, clientul trebuie sa stie si tariful per kilometru/unitate de timp, tariful pentru conducatorul auto, cantitatea si costul carburantului utilizat, precum si daca pasagerii sunt asigurati în caz de accident si în ce mod. In cazul în care traseul ales de client presupune taxe de autostrada, taxe de pod, taxe de acces si taxe de parcare, operatorul trebuie sa-l informeze si asupra acestor cheltuieli, precum si a costurilor de reparatie a autovehiculului ce îi revin consumatorului. Iesenii care doresc mai multe detalii pot contacta sau face reclamatii Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului Iasi.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3095 (s) | 22 queries | Mysql time :0.192940 (s)

loading...