News Flash:

Copii intoxicati cu medicamentele bunicii

13 Septembrie 2004
1129 Vizualizari | 0 Comentarii
Doi copii, in varsta de doi si trei ani, au fost transportati la Spitalul "Sf. Maria", dupa ce au inghitit mai multe tablete de Nifedipin. Chiar daca micutii au fost transportati de catre parinti imediat la spital, acestia au necesitat spitalizare, deoarece Nifedipinul determina cresterea tensiunii arteriale. "La internare, starea copiilor era buna si au fost diagnosticati cu intoxicatie involuntara medicamentoasa. Nu stim cate pastile de Nifedipin au inghitit copiii. Pentru ca acest medicament se absoarbe dupa 24 de ore de la ingerare si creste tensiunea arteriala, copiii au fost internati pentru a evita aparitia unor complicatii", a declarat dr. Solange Rosu, seful Unitatii de Primire Urgente. Copiii au gasit Nifedipinul in sacosa cu medicamente a bunicii, care era lasata pe patul din dormitor.
(M.O.)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1463 (s) | 22 queries | Mysql time :0.022597 (s)