Eveniment-Social

Copil de bani gata intoxicat cu etnobotanice si marijuana

Publicat: 15 sept. 2011
1

@ Un elev de 16 ani a ajuns la Spitalul Sf. Maria in stare de delir, dupa ce a consumat substante etnobotanice si marijuana @ Adolescentul ia frecvent astfel de substante @ El va fi transferat la Spitalul de Psihiatrie Socola, pentru tratament de specialitate

Un copil de bani gata a ajuns in stare grava la Spitalul Sf. Maria din Iasi dupa ce a consumat etnobotanice si marijuana. Adolescentul de 16 ani ia frecvent astfel de substante. Dupa externare va fi transferat la Spitalul de Psihiatrie Socola, pentru tratament de specialitate. Adolescentul din Bacau a povestit ca era in parc si cineva i-a dat sa fumeze o tigara. Dupa ce a tras cateva fumuri a devenit extrem de agitat, delira, iar persoanele din parc au solicitat Serviciul de Ambulanta. Baiatul a fost transportat la spitalul din Bacau, dar pentru ca starea de delir persista, a fost transferat la spitalul iesean. „Rezultatele testelor toxicologice au evidentiat ca pacientul a consumat substante etnobotanice si marijuana. El are si tulburari psihice si va fi transferat la Psihiatrie. Din cate se pare, pacientul consuma frecvent aceste substante. El este internat la toxicologie impreuna cu mama, care este o femeie de conditie buna, intelectuala. Aceasta a refuzat sa faca declaratii, deoarece este extrem de suparata de situatia in care se afla fiul si durerea este prea mare pentru a vorbi”, a declarat dr. Marcel Burlacu, purtator de cuvant la Spitalul Sf. Maria.

Salvat de trecatori

Un alt adolescent, de data aceasta din Iasi, care zacea inconstient in fata unui bloc, a fost salvat. Trecatorii au sunat la Ambulanta si baiatul de 15 ani a fost adus la Spitalul Sf. Maria. Examenele toxicologice au confirmat ca adolescentul consumase substante etnobotanice. Elevul le-a povestit medicilor ca in fata blocului s-a intalnit cu un fost coleg din gimnaziu care i-a dat sa traga dintr-o tigara. Dupa cateva fumuri, a inceput sa ameteasca, sa se agite, sa aiba dureri de cap si tensiune arteriala crescuta. La un moment dat, a lesinat si nu mai stie ce s-a intamplat. Prietenul s-a speriat si a fugit. „Si in cazul acestui adolescent s-a confirmat intoxicatie cu substante etnobotanice. Dupa administrarea tratamentul specific, starea de sanatate a pacientului s-a stabilizat. El este internat la toxicologie”, a spus medicul Marcel Burlacu.





Adauga un comentariu