News Flash:

Copil in coma alcoolica

4 Martie 2004
781 Vizualizari | 0 Comentarii
•Viorel, un baietel de 10 ani, a ajuns la spital in stare avansata de ebrietate •Copilul, care locuieste de cativa ani pe strada, a baut rachiu de la un boschetar, in gara •Viorel se hraneste din tomboroane, iar noaptea se adaposteste in gara

Un copil in varsta de 10 ani a fost transportat ieri la Spitalul "Sf. Maria" din Iasi aproape in coma alcoolica. Copilul a declarat medicilor ca a plecat de acasa de mai multi ani, deoarece era batut de parinti. De atunci Viorel S. traieste din mila publica, iar noaptea se adaposteste in gara. Baietelul a spus medicilor ca a baut rachiu de la un alt boschetar. "Copilul a venit la noi intr-o stare avansata de ebrietate, aproape de coma. Ne-a spus ca este din Husi, locuieste in gara si a plecat de acasa din cauza ca era batut de parinti. Copilul a fost internat in Clinica de pediatrie, pentru a i se efectua examenele medicale. Baiatul era plin de paduchi. Cineva din gara, probabil un alt boschetar, i-a dat sa bea rachiu", a declarat dr. Lucian Cernahoschi. Viorel a fost diagnosticat cu intoxicatie cu alcool etilic. Conducerea spitalului a informat Directia pentru Protectia si Drepturile Copilului, iar dupa externare Viorel va fi internat intr-un centru de plasament. Conform celor declarate de dr. Cernahoschi, baietelul se hraneste din resturile aruncate de locatari la tomberon. Tot acolo isi cauta si haine. Copilul sustine ca nu este pentru prima data cand bea bauturi alcoolice de la diferite persoane din gara.

Tentativa de suicid provocata de profesoara de latina

O eleva a fost transportata ieri dimineata, in jurul orei 12.00, la Spitalul "Sf. Maria", dupa ce a incercat sa-si puna capat zilelor. Roxana P., in varsta de 17 ani, a fost diagnosticata cu intoxicatie medicamentoasa. Fata a declarat medicilor ca a vrut sa se omoare deoarece s-a certat cu profesoara de latina. Roxana a inghitit 20 de tablete de aciclovir, un medicament folosit in tratamentul herpesului. Fata va ramane in spital, deoarece administrarea unei doze mari de aciclovir duce la toxicitate hepatica. Chiar daca rezultatele analizelor de laborator nu au evidentiat modificari hepatice, fata va ramane sub observatia medicilor, pentru a se evita aparitia unor complicatii.
Magda OLTEANU
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2264 (s) | 22 queries | Mysql time :0.096153 (s)