News Flash:

Copil indopat cu antivomitive

25 Mai 2003
1448 Vizualizari | 0 Comentarii
Un copil in varsta de doi ani si doua luni a fost transportat la Spitalul "Sf. Maria" din Iasi, dupa ce a inghitit cateva pastile de metoclopramid. Medicamentul este folosit ca antivomitiv si administrarea unei doze mari provoaca tulburari neurologice. "Parintii au lasat flaconul cu comprimate la indemana copilului, iar acesta a ingerat cateva pastile. Copilul a ajuns la noi cu manifestari neurologice si dupa administrarea antidotului si-a revenit", a declarat ieri dr. Solange Rosu, seful Unitatii de Primire Urgente din cadrul spitalului mentionat. Pentru evitarea aparitiei unor complicatii, copilul va ramane in spital sub supravegherea medicului. (M.O.)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1362 (s) | 22 queries | Mysql time :0.013735 (s)