News Flash:

Copil intoxicat cu medicamente pentru epilepsie

11 Decembrie 2005
1073 Vizualizari | 0 Comentarii
Un copil in varsta de doi ani si patru luni a ajuns la Spitalul Sf. Maria, dupa ce a inghitit cateva tablete de Carbamazepina, un medicament folosit in tratamentul bolnavilor de epilepsie. Danut Mardare, din Iasi, a fost adus la spital cu varsaturi si stare de somnolenta. Copilul a inghitit pastilele deoarece a ramas nesupravegheat de parinti iar flaconul cu medicamente a fost lasat pe masa din bucatarie, la indemana baietelului. "Copilului i s-au facut spalaturi gastrice si i s-a administrat tratament perfuzabil. Dupa acordarea ingrijirilor medicale, starea de sanatate a acestuia s-a stabilizat. Copilul va mai ramane cateva zile in spital sub supraveghere si pentru a evita aparitia unor posibile complicatii. Este vorba de o intoxicatie medicamentoasa accidentala, pentru ca parintii au lasat medicamentele la indemana copilului", a declarat dr. Solange Rosu, seful Unitatii de Primire Urgente de la spitalul amintit.
(M.O.)
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2560 (s) | 22 queries | Mysql time :0.055347 (s)