News Flash:

Cotnari SA ataca piata Chinei

7 Mai 2007
1342 Vizualizari | 1 Comentarii
Laurentiu Anghel
• Devenit deja un brand cunoscut, Cotnari SA intentioneaza sa intre in acest an pe piata chineza, o piata interesanta, cu un potential demn de luat in considerare • Cu toate acestea, reprezentantii Cotnari SA Iasi vizeaza in acest an o crestere moderata a vanzarilor, si din cauza noilor veniti in piata romaneasca de profil: vinurile europene si din America Latina • "Anul trecut cresterea vanzarilor a fost de peste 20 la suta, de la 18 milioane Euro, la 22,5 milioane Euro. In acest an, dorim o crestere de doar 10 la suta datorita faptului ca au intrat produse noi pe piata romaneasca, in special din Europa, Australia si Chile", a sustinut Laurentiu Anghel, directorul de marketing al SC Cotnari SA
Reporter: Cum afecteaza activitatea Cotnari SA noii veniti pe piata vinurilor, in special vinurile europene? Laurentiu Anghel: In acest an vizam o crestere a vanzarilor, ca de altfel in fiecare an. Insa aceasta crestere va fi moderata de circa 10 la suta. Anul trecut cresterea a fost de peste 20 la suta, de la 18 milioane Euro la 22,5 milioane Euro. In acest an dorim o crestere de doar 10 la suta datorita faptului ca au intrat produse noi pe piata romaneasca, in special din Europa, Australia si Chile. R.: Cotnari este o marca deja prezenta in multe locuri din lume. Care sunt planurile si ce piata noua intentionati sa abordati? L.A.: Ca tinta ar fi piata din China si consolidarea pietelor pe care le avem deja. Piata Chinei este o piata cu un potential extrem de ridicat. Sper ca din vara sau de la toamna sa demaram aceasta actiune, sa stabilim contacte si sa incercam sa intram pe aceasta piata. Este o parte din strategia noastra si un demers important. Asta nu inseamna ca vom neglija la extern tarile care au comunitati imprtante de romani, piete pe care suntem deja intrati cu succes, si aici ma refer la Spania, Italia si Canada in special. R.: Care este rolul acestor targuri la care participati pentru o marca deja cunoscuta si consolidata cum este cea a vinului de Cotnari? L.A.: Targurile le impart in doua categorii, interne si externe. Pentru cele interne intentia este mai ales pentru imagine si pentru educarea consumatorului. Incercam sa facem o asociere cu un vin sec si, eu stiu, un peste sau o friptura de pui sau vinul dulce la desert, pentru a prezenta calitatea vinului. In schimb targurile de la extern sunt axate aproape in intregime pe crearea si obtinerea de contracte. Este doar afacere la extern. Am luat vreo 7 medalii in acest an. Pentru noi aceste medalii sunt inca o certificare a calitatii pe care o avem. Mai ales ca acestea sunt obtinute la concursuri recunoscute. Am participat pana acum in acest an la 13 concursuri recunoscute de organizatiile din domeniu. R.: Care este politica de resurse umane si cum stimulati angajatii? L.A.: Nu am auzit sa fie plangeri la Cotnari din partea salariatilor. Si asta poate pentru ca sunt cointeresati, deoarece aproape toti salariatii sunt si actionari. Si, pe langa salariu, primesc si dividende. Anul acesta se vor da dividende din profitul de 1,2 milioane Euro care a fost obtinut. O parte va fi folosit pentru investitii, va fi rezerva legala si vor fi acordate si dividende. R.: Ce investitii vor fi facute in acest an la Cotnari SA si cat de mari vor fi cele de promovare? L.A.: Vom investi in acest an un milion de Euro in promovarea produselor. In rest raman investitiile anuale in utilaje pe care le folosim si care sunt extrem de necesare in industria vinului. In general, la noi sursa investitiilor este resursa proprie. Probabil vom folosi si fonduri structurale, dar in acest moment nu sunt clar definite ca sa stim ce putem accesa.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

Val  | #12184
Bravo celor de la Cotnari sunt de 4 ani in SUA, vreau sa spun ca am degustat vinuri cred ca din toata lumea dar tot de suflet este cel de la Cotnari.Pentru cei de la Cotnari :vreau sa spun ca se gaseste vin de Cotnari dar in special in magazinele mai mici.As fi vrut sa va trimit o iregistrare video dintr-un magazin gen Beverage Store sa vedeti ce concurenta este ,este o adevarata expozitie de vinuri de pe tot globul .Trebuie sa tina foarte mult la prezentarea sticlei ,nici nu iti trece prin cap ce pot sa faca Francezii Spanioli....
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1246 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014323 (s)