Cozmin Gusa critica modelul Uniunii Europene

31 Martie 2007
913 Vizualizari | 0 Comentarii
• Liderul PIN spune ca de pe urma integrarii Romaniei in UE au de profitat numai companiile multinationale

Prezent ieri la Iasi, deputatul Cozmin Gusa, liderul Partidului Initiativa Nationala (PIN), a criticat actualul model al Uniunii Europene (UE). Acesta a criticat si modul in care politicienii romani reprezinta Romania in Parlamentul European (PE). "Proiectul UE de astazi este unul care a intrat in pana. De la Europa natiunilor, s-a trecut la Europa corporatiilor multinationale.

Romania are nevoie de acel proiect initial in care parlamentele nationale sa aiba un rol mai important. Invit iesenii sa modernizeze proiectul UE. Din acest motiv noi vom boicota alegerile europarlamentare. Am fost la Bruxelles si am discutat cu diferiti parlamentari de acolo. Foarte multi mi-au spus ca Romania este ultima natiune sub aspectul importantei portofoliului primit de comisarul pe care l-am trimis la Bruxelles, desi tara noastra este pe locul sapte daca luam ca punct de referinta numarul de voturi pe care il are in PE", a declarat Cozmin Gusa. Acesta a explicat motivele pentru care reprezentantii PIN sunt eurocritici. "Suntem eurocritici doar pentru ca nu ne avantajeaza. Suntem victima companiilor transnationale. Cele mai bune afaceri au fost preluate de aceste companii. Ma refer aici la telecomunicatii, la banci, la energia si distributia sa. Banca Comerciala Romana (BCR), Petrom, Romtelecom, gazul, benzina, motorina, toate intra in categoria aceasta. Repet, sunt eurocritic, nu eurosceptic. Eu critic UE la ea acasa. Nu m-a huiduit nimeni pentru ca toata lumea este convinsa ca am dreptate, dar nu le pasa. Nici un alt europarlamentar nu a facut acest lucru", a mai afirmat liderul PIN.

Page time :0.1360 (s) | 22 queries | Mysql time :0.020173 (s)