Magazin

Credeai ca apa iti face bine mereu? Iata in ce situatii nu trebuie sa o bei

Publicat: 13 feb. 2016

O hidratare corespunzatoare este esentiala pentru sanatate cat si pentru buna functionare a organismului. Cu toate acestea, exista persoane care nu stiu cand si cum sa bea apa sau mai ales cand sa nu bea apa, astfel ca greselile frecvente in acest sens pot provoca diferite afectiuni.

Nu bea apa in timpul meselor

Se spune ca una dintre cele mai frecvente greseli in ceea ce priveste hidratarea este consumul de apa in timpul mesei si imediat dupa. Medicii spun ca este foarte important sa evitam sa bem apa in timpul mesei, deoarece aceasta ingreuneaza digestia prin «diluarea» acizilor si enzimelor, care duc la acumularea de toxine in organism.

Nu bea apa in timpul sau dupa antrenament

Inghitirea a 2 litri de apa rece ca gheata in mijlocul sesiunii de antrenament sau dupa un efort fizic intens nu este o solutie buna. Poti face crampe stomacale, sau mai grav, organismul tau poate intra in stare de soc din cauza schimbarii bruste de temperatura. E bine sa bei aproximativ 300 ml de apa inainte de antrenament si cate putin in timpul desfasurarii acestuia, astfel incat sa nu te deshidratezi.

Nu bea apa inainte de somn

Potrivit cercetatorilor de la Universitatea Glasgow, ingerarea unei cantitati mari de apa inainte de a merge la culcare duce la tulburari ale somnului, oameni  fiind nevoiti sa mearga mai des la toaleta. Un pahar de apa inainte de culcare este mai mult decat suficient.



loading...

Adauga un comentariu