News Flash:

Crime, violuri si umilinta pentru promovarea turistica a Danemarcei

27 Februarie 2010
876 Vizualizari | 0 Comentarii
"Ministerul Turismului din Danemarca a investit 20 milioane euro într-o campanie de promovare turistica a tarii, al carei concept si realizare i-au apartinut unuia dintre cei mai reputati producatori de film din tara, Lars Von Trier", anunta site-ul de divertisment ONN, citat de Evenimentul Zilei pe site. Abilitatile lui Von Trier de a-si adapta productiile la crudele realitati daneze, precum violul, incestul, abuzul sexual, este renumita, acesta fiind si motivul pentru care realizatorii de la ONN au ales imagini care îi apartin pentru a realiza inedita parodie. De aceasta data, ei au încercat sa faca din petele negre ale societatii adevarate lectii de comportament social. Toate clipurile, în numar de patru, au fost filmate cu telefonul mobil, iar înainte de a începe filmarile, actorii au fost tinuti închisi într-o camera izolata, timp de 16 zile, se mai precizeaza în parodia ONN. Pentru a promova frumusetile naturale ale Danemarcei, producatorul s-a gandit sa foloseasca drept tema crima. La finalul secventei în care o mama îsi omora copilul în padure, apare scrisa, cu litere sangerii, urmatoarea invitatie: "Come explore Denmark’s Outdoors".

"Eu sunt cel care te-a violat"

Intrucat s-a presupus ca oficialii de la Ministerul Turismului se asteapta ca respectiva campanie sa aduca venituri importante prin atragerea unui numar cat mai mare de turisti tineri, a fost realizat alt clip, numit "Nightlife" ("Viata de noapte"), care va fi difuzat si pe popularul post de televiziune MTV. Imaginile înfatiseaza doi tineri aflati într-o discoteca. In timpul dansului, fata îi sopteste partenerului: "Aici am fost violata prima data". Replica vine, la fel de dur: "Eu sunt cel care te-a violat". Mesajul de final, "Youthfull Denmark" se constituie astfel într-un semnal de alarma cu privire la pericolele cu care se confrunta înca tinerii danezi. Si pentru a promova latura romantica a tarii, se apeleaza la acelasi gen de imagini ale regizorului Von Trier de o duritate neîntalnita pana acum într-un astfel de proiect. Aceasta nu este singura campanie de acest gen difuzata în Danemarca. In septembrie anul trecut, un clip asemanator, în care era promovat un mod de viata necuviincios, a fost retras de pe YouTube, dupa ce a starnit un val de nemultumiri.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

evenimentul zilei nightlife
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1615 (s) | 22 queries | Mysql time :0.034963 (s)